برنده ها

فیلم برنده ها فیلمنامه ای به این قرار دارد که: یک جایزه معتبر بین المللی به صورت تصادفی به پست گرمسار تحویل داده می شود. یکی از کارکنان اداره پست با تصمیمی اشتباه از این تندیس عکس می‌گیرد. پس از گرفتن عکس سرنوشت جدیدی برای تندیس رقم می‌خورد...

دانلود فیلم برنده ها با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ” برنده ها ” با حجم کم و رایگان

لینک دانلود فیلم پس از اکران می شود

 

اخبار این فیلم سینمایی (قرارداد فروش با شرکت آمریکایی):

فیلم برنده ها به کارگردانی و نویسندگی حسن ناظر و تهیه کنندگی محسن مسافرچی مراحل تولید خود را به پایان رساند.

آقای حسن ناظر به همراه نماینده تهیه کننده این فیلم، مذاکراتی با یک شرکت آمریکایی و با نمایش نسخه بازبینی فیلم انجام دادند،  و قراردادی برای فروش از طرف نماینده فیلم امضا کردند. ابستن قرارداد منوط بر اخذ پروانه نمایش از طرف فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. این شرکت قبلاً فیلم “اتوپیا” (آرمانشهر) به کارگردانی حسن ناظر را در سال 2016 خریداری نموده بود.

دانلود فیلم ایرانی برنده ها

دانلود فیلم ایرانی برنده ها

رضا ناجی و حسین عابدینی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند .

خلاصه فیلم نامه از این قرار است که یک جایزه معتبر بین المللی به صورت تصادفی به پست گرمسار تحویل داده می شود. یکی از کارکنان اداره پست با تصمیمی اشتباه از این تندیس عکس می‌گیرد. پس از گرفتن عکس سرنوشت جدیدی برای تندیس رقم می‌خورد. تندیس دست کودکی می‌افتد که عاشق سینما است. این کودک تصمیم می گیرد تندیس را به صاحب اصلیش برگرداند و این تصمیم مسیر زندگی او را به سمتی می برد که هویت اصلی یک بازیگر بین المللی در آن محله برای او آشکار می شود، و این آغاز راهی می‌شود برای رساندن تندیس به صاحب آن….

حسن ناظر پیش از این فیلم های صبح خاکستر، اینجا ایران، ما همه گناهکاریم و آرمان شهر را کارگردانی نموده بود. فیلم آرمان شهر او برنده ۵ جایزه جشنواره های بین المللی فیلم شد و نماینده افغانستان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان بود. ایشان همچنین در حیطه تهیه کنندگی فیلمهای ماهمه گناهکاریم و صبح خاکستر رضا تهیه نموده است.

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: حسن ناظر

تهیه کننده: محسن مسافرچی

بازیگران این فیلم: رضا ناجی ، حسین عابدینی

 

 

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *