بهشت تبهکاران

فیلم بهشت تبهکاران روایت تاریخی سال 1329 که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر «نصر» توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌ زار تهران به قتل رسید و رویدادهای قبل از ملی شدن صنعت نفت را بیان می کند.

دانلود فیلم بهشت تبهکاران با لینک مستقیم و حجم کم

لینک دانلود بعد از پخش در بازار نمایش خانگی ، به پست اضافه خواهد شد

دانلود فیلم ایرانی “بهشت تبهکاران” با کیفیت عالی و رایگان

توضیحات کلی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم بهشت تبهکاران به تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی و علی قائم مقامی و کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی به مرحله پیش تولید می رود. این فیلم روایتی تاریخی دارد و داستانی از سال 1329 که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر «نصر» توسط حسن جعفری در خیابان لاله‌ زار تهران به قتل رسید و رویدادهای قبل از ملی شدن صنعت نفت را بیان می کند. بازیگران و عوامل این فیلم هنوز علنی نشده اند.

دانلود فیلم تاریخی بهشت تبهکاران

دانلود فیلم تاریخی بهشت تبهکاران

آقای مسعود جعفری جوزانی کارگردان و فیلمساز می باشند که در کارنامه کارگردانی خود فیلم های یعقوب لیث صفاری، پشت دیوار سکوت، ایران برگر، در چشم باد (مجموعه تلویزیونی)، بلوغ، دل و دشنه، یک مرد یک خرس، در مسیر تندباد، شیر سنگی و جاده های سرد را به ثبت رسانده است. ایشان نویسندگی و تهیه کنندگی تعدادی این اثرها را بر عهده داشته اند. این بار آقای مسعود جعفری جوزانی با فیلم بهشت تبهکاران یک فیلم تاریخی دیگر را رقم می زند که بی شک مانند سایر فیلم هایش باید جذاب و دیدنی باشد.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده: فتح الله جعفری جوزانی ، علی قائم مقامی

کارگردان و نویسنده: مسعود جعفری جوزانی

بازیگران: هنوز اطلاع رسانی درباره بازیگران این فیلم نشده است.

به محض انتشار هر گونه اخباری از این فیلم و سایر فیلم ها از هیواموویپیگیر آن باشید و با نگاه های مهربانتان ما را مهمان خود کنید.

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *