به وقت شام

فیلم به وقت شام اثری پرفروش از ابراهیم حاتمی کیا است که تا کنون در چندین کشور آسیایی به نمایش درآمده است و بینندگان زیادی را به خود جذب کرده. این فیلم داستان پدر و پسری به نام های یونس و علی را روایت می کند که خلبان هستند و در یک پرواز که افراد تحت اسارت داعش در آن است می خواهند آنها را نجات دهند....

دانلود فیلم به وقت شام با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی به وقت شام با کیفیت عالی و با حجم کم

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم به وقت شام شام به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی محمد خزاعی با فروش 13 میلیارد تومانی خود از پرفروشترین فیلم های سینمای ایران می باشد. این فیلم که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد توانست سه سیمرغ بلورین این جشنواره را نصیب خود کند.

فیلم برداری این اثر در فرودگاه نظامی تهران شروع شد و در شیراز، اصفهان، شهریار و دمشق و در شهرک سینمایی دفاع مقدس به فیلمبرداری خود ادامه داد و هزینه ای حدود 8 میلیارد تومن برای ساختش هزینه شد.

به وقت شام در اسفندماه 1396 به روی پرده سینماهای ایران رفت. در شهریور سال 1397 نیز در سوریه، لبنان و عراق به نمایش درآمد که در این کشور ها نیز بینندگان بسیاری را به خود جذب نمود. در آذر ماه 1397 در کشور ژاپن و در اسفند 1397 در کشور هند نیز اکران شد. این فیلم را در شهریور 1397 به روی صفحات نمایش خانگی به نمایش گذاشته شد.

خلاصه فیلم به وقت شام:

یونس و پسرش علی که هر دو خلبان هستند ( هادی حجازی فر و بابک حمیدیان به ترتیب نقش یونس و علی را ایفا می کنند) باید یک هواپیمای ایلوشین را از تَدمُر به سمت دمشق ببرند. در این پرواز افراد به اسارت درآمده داعش حضور دارند و این پدر و پسر در صدد نجات آنها هستند ….

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *