بچه‌ای با جوراب قرمز

بچه‌ای با جوراب قرمز : این عنوان درباره مشکلات اجتماعی مهاجران افغان در ایران است و ماجرای مشکلات برخی از آن هارا به تصویر می کشاند....

دانلود فیلم جوراب قرمز با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی بچه‌ ای با جوراب قرمز با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

لینک دانلود این فیلم بعد از پخش از شبکه نمایش خانگی اضافه خواهد شد

توضیحات تکمیلی درباره فیلم :

بچه‌ای با جوراب قرمز فیلمی ساخته خداداد جلالی کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ایرانی است که یکی از مهم‌ترین آثار وی نیز به شمار می‌رود. او پیش ازین آثاری چون بچه‌های عاشورا، سوگ‌ سایه‌ها، ماشین عروس و تعدادی فیلم مستند و کوتاه داشته است. طبق عادت همیشگی او همسرش سمانه نصری نیز در این فیلم بازی می‌کند. این سینمایی که نگاهی اجتماعی-سیاسی به وضعیت افغان‌های ایران دارد سعی می‌کند که وضعیت افغان‌های مهاجر به ایران در سال‌های اخیر را به تصویر بکشد، سختی‌ها و مشکلاتی که آنها در طول مسیر و طول زندگی‌شان در ایران تحمل می‌کنند و مشکلاتی که برای آنها پیش می‌آید.

این فیلم سعی دارد با نشان‌دادن اینگونه مشکلات اجتماعی و معیشتی زندگی مهاجران غیرقانونی افغان را به تصویر بکشد. از جمله ستارگان حاضر در این فیلم می‌توان به سمانه نصری، پانته‌آ بهرام، امین‌ زندگانی، افشین سنگ‌چاپ، علیرضا کمالی و محمد توکلی اشاره کرد.

این سینمایی همچنین موفق به دریافت ۳ جایزه در جشنواره هنری کن نیز شده است، در آیین اختتامیه این جشنواره که مثل همیشه در کاخ دائمی کن برگزار شد این فیلم موفق به دریافت سه جایزه شد، اولین جایزه را سمانه نصری در رقابتی نزدیک بعنوان بهترین بازیگر زن برنده شد، ستار اورکی جایزه بهترین موسیقی متن و خداداد جلالی جایزه بهترین کارگردانی را ازآن خود کرد.

پخش آنلاین فیلم بچه های با جوراب قرمز

مری لویی کارگردان مطرح فرانسوی در پایان جشنواره اذعان داشت که این فیلم بهترین فیلمی بود که امسال اون در جشنواره دیده، او گفته که جلالی با تصاویرش چنان تاثیری برروی مخاطب می‌گذارد که مخاطب نمی‌خواهد فیلم به پایان برسد و تمام شود همچنین خداداد جلالی نیز جایزه خود را در انتها به زلزله‌زدگان کرمانشاه تقدیم کرد، او پس از دریافت جایزه کن به هندوستان رفت تا در جشنواره بزرگ حیدرآباد هند نیز شرکت کند.

 

عوامل ساخت فیلم:

کارگردان و تهیه کننده و فیلمنامه نویس : خداداد جلالی

مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج
تدوین: هایده صفی یاری
موسیقی متن: ستار اورکی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *