تاراج

تاراج : داستان درباره یک قاچاقچی مواد مخدر است که توسط ماموری بالاخره به زندان می افتد اما با پرداخت رشوه محکومیت خودش را به حالت حبس به تعلیق در می آورد.

دانلود فیلم تاراج با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی تاراج با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

لینک دانلود این فیلم قرار گرفت

توضیحات تکمیلی درباره فیلم :

تاراج یک فیلم ایرانی به کارگردانی ایرج قادری داستانی از علیرضا داوودنژاد به فیلمنامه ای از سعید مطلبی با حضور جمشید هاشم پور و بهزاد جوانبخش است ابتدا نام داستان علیرضا داوودنژاد چمبر خاک بود داستانی که بعداً توسط سعید مطلبی به فیلمنامه ای به نام تاراج تبدیل شد.این فیلم که در سال ۱۳۶۲ ساخته شده است به پدیده اعتیاد و مواد مخدر در ایران و ایران جنگ زده آن زمان می پردازد، نکته جالب این است که ایرج قادری پس از کارگردانی این فیلم ده سال از کار در سینما منع و ممنوع الکار شد.

این فیلم به سبب دیالوگ ها و نقل قول های جنجالی خود توانسته معروفیت زیادی کسب کند دیالوگ های این فیلم نسبت به زمان خود در سینمای ایران بسیار ساختارشکنانه بوده اما بعدها این سبک دیالوگ ها و اینگونه طعنه زدن ها به شرایط اجتماعی و فرهنگی در سینما عادی شد.

ایرج قادری یکی از کارگردانان با سابقه و کهنه کار سینمای ایران بود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت او که سابقه کارگردانی ۴۱ فیلم مختلف را در کارنامه خود دارد از افتحارات سینمای ایران است، پیش از فیلم تاراج فیلم برزخی ها محصول ۱۳۶۰ و فیلم دادا محصول ۱۳۶۱ را منتشر کرده بود به علت ممنوعیت از کار در سینما تا اوایل دهه هفتاد فیلمی کارگردانی نکرد اما در اوایل دهه هفتاد با فیلم می‌خواهم زنده بمانم به دنیای سینما بازگشت.

دانلود فیلم تاراج با کیفیت بالا

دانلود فیلم تاراج با کیفیت بالا

در این سینمایی بازیگران مطرحی همچون جمشید هاشم‌پور، بهزاد جوانبخش، فخری خوروش , رسول توکلی، حسین ملکی و حسن زندی به ایفای نقش پرداخته اند، موسیقی فیلم کار ناصر چشم آذر بوده و تدوین آن به دست سعید مطلبی انجام شده است. فیلم برداری اثر نیز کار فرج الله حیدری بوده است.

داستان این ساخته در مورد زینال بندری قاچاقچی سابقه دار تریاک توسط ستوان احمد رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر دستگیر و روانه زندان می‌شود اما با پرداخت رشوه محکومیت خود را به حبس تقلیل می‌ دهد.

نظرات و نقدها 3

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • بهنام
    0

    سلام من فیلم های جمشید هاشم پور رو قبلا دیدم
    واقعا سوپر استار سینمای ایران بوده
    و همچنین اقای ایرج قادری واقعا کارگردان درجه یکی بوده
    کاش چند تا کارگردان و بازیگر تو این زمان پیدا میشد و میتونستن یه همچین فیلمایی بسازن

  • h
    1

    پخش انلاین تاراج صدا نداره رسیدگی کنید

    1. adminio
      0

      چک شد . مشکلی دیده نشد