تگزاس

فیلم تگزاس، داستان دو دوست به نام بهرام و ساسان است (پژمان جمشیدی و سام درخشانی به ترتیب این دو نقش را ایفا می کنند ). ساسان مقیم برزیل است. بهرام نیز می خواهد اقامت برزیل را دریافت کند.بنابراین پول زیادی به ساسان می دهد تا سرپرستی یک کودک برزیلی که نام مادر او لارا است را برای او بگیرد. ساسان این پول را برای پرداخت بدهی برادر آلیس (نامزدش) که به فردی به نام کارلوس بدهکار است می خواهد. کارلوس یک گانگستر است و می خواهد در ازای این پول الیس را به ازدواج خود در بیاورد.

دانلود فیلم تگزاس با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ” تگزاس” همراه با پخش آنلاین کیفیت عالی

لینک دانلود فیلم اضافه شد

 

اخبار این فیلم سینمایی:

فیلم تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه کنندگی سعید عامریان و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان سال 1396 تولید و در  فروردین 1397 به روی پرده سینما رفت.

دانلود رایگان فیلم تگزاس

دانلود رایگان فیلم تگزاس

این فیلم داستان دو دوست به نام بهرام و ساسان است (پژمان جمشیدی و سام درخشانی به ترتیب این دو نقش را ایفا می کنند ). ساسان مقیم برزیل است. بهرام نیز می خواهد اقامت برزیل را دریافت کند.بنابراین پول زیادی به ساسان می دهد تا سرپرستی یک کودک برزیلی که نام مادر او لارا است را برای او بگیرد. ساسان این پول را برای پرداخت بدهی برادر آلیس (نامزدش) که به فردی به نام کارلوس بدهکار است می خواهد. کارلوس یک گانگستر است و می خواهد در ازای این پول الیس را به ازدواج خود در بیاورد. از طرفی بهرام پولی ندارد که به ساسان بدهد. در همین اوضاع بهرام برنده یک جایزه یک میلیون دلاری از پوشک بچه می شود ولی به صورت اتفاقی پله ستاره فوتبال را می زند و فرار می کند. حالا هم کارلوس و هم پلیس در تعقیب او است. آلیس توسط افراد کالوس دزدیده می شود. بهرام و ساسان از دایی هوشنگ یاکوزا یا هوشنگ شمشیری برای نجات آلیس کمک می خواهند. بهرام و ساسان به جزیره تکزاس می روند که آلیس را نجات دهند ولی خود نیز گیر می افتند. دایی هوشنگ با پلیس تماس می گیرد و کارلوس توسط پلیس دستگیر و جایزه بهرام نیز به او تعلق می گیرد. همگی تصمیم می گیرند که به ایران بروند. کارلوس هم در پی آنها روانه تهران می شود.

دانلود فیلم ایرانی تگزاس

دانلود فیلم ایرانی تگزاس

عوامل این فیلم:

تهیه کننده: سعید عامریان

نویسنده: بابک کایدان، میثم کایدان

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: سام درخشانی در نقش ساسان، پژمان جمشیدی در نقش بهرام، حمید فرخ‌نژاد در نقش دایی هوشنگ، گابریلا پتری در نقش آلیس، توگان تی شی را در نقش هانیکو، آدریانو تولوزا در نقش کارلوس، تی آگو متوس در نقش نوچه کارلوس، فرانسین لیما در نقش گنده بک، لی بوم بوم در نقش لارا، موحد شادرو در نقش دوست بهرام

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *