تی تی

فیلم تی تی با بازیگرانی همچون الناز شاکردوست و پارسا پیروفر در مرحله پیش تولید می باشد و هنوز داستانی از این فیلم منتشر نشده است. فیلمنامه آن را ارسلان امیری و آیدا پناهنده با هم نوشته اند و کارگردانی و تهیه کنندگی آن بر عهده آیدا پناهنده می باشد.

دانلود فیلم تی تی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی “تی تی”،  رایگان و پخش آنلاین

لینک دانلود پس از نمایش بر روی صفحات خانگی اضافه خواهد شد

 

اخبار این فیلم سینمایی:

فیلم تی تی به تهیه کنندگی و کارگردانی آیدا پناهنده و نویسندگی مشترک آیدا  پناهنده و ارسلان امیری وارد مرحله پیش تولید می شود. الناز شاکردوست بعنوان نقش اول این فیلم یعنی نقش تی تی را بازی می کند.پارسا پیروز فر نیز دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود. با اینکه هنوز داستان این فیلم هنوز مشخص نشده است از انتخاب چنین بازیگران توانمندی انتظار یک فیلم جذاب و دیدنی را از آیدا پناهنده در این اثر را داریم.

دانلود رایگان فیلم تی تی

دانلود رایگان فیلم تی تی

خانم آیدا پناهنده اولین فیلمنامه بلند داستانی خود به نام “گمشده در تاریکی” را به‌طور مشترک با ارسلان امیری نوشته بود که در سال 1386 به کارگردانی مازیار میری ساخته شد. وی پس از آن فیلم های قصه داوود و قمری ، آبروی از دست رفته آقای صادقی را نیز که فیلمنامه آن را به طور مشترک با آقای ارسلان امیری نوشته بود کارگردانی کرد و فیلم از جنوب شرقی را نیز تولید نمود.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده و کارگردان: آیدا پناهنده

نویسنده: آیدا پناهنده ، ارسلان امیری

بازیگران: الناز شاکر دوست، پارسا پیروزفر

سایر بازیگران و عوامل این فیلم هنوز اعلام نشده اند. به محض علنی شدن آنها یا نشر خلاصه ای از این فیلم می توانید در همین صفحه از هیوامووی پیگیر اخبار ان باشید.

برای دانلود جدیدترین فیلم ها به هیوامووی سر بزنید.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *