جاسوس نامرئی 2

جاسوس نامرئی 2 , پس از این که در سری اول این فیلم متوجه می شوند که در پلیسان جاسوس وجود دارد سه افسر پلیس شروع به تحقیق میکنند که کدام یک قابل اعتماد هستند....

دانلود فیلم جاسوس نامرئی 2 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Line Walker 2: Invisible Spy 2019 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

یک اکشن جنایی جذاب محصول 2019 هنگ کنگ به کارگردانی Jazz Boon و نویسندگی Cat Kwan ساخته شده است این اثر ادامه سری اول فیلم می باشد و بعد از موفقیتی که سری اول آن داشت عوامل آن مجاب شدند که ادامه آن را در دستور کار خود قرار دهند و سر انجام این فیلم در سال 2019 میلادی به اکران رسید و توانست استقبال قابل قبولی را نیز داشته باشد.

داستان فیلم اینبار در حالتی پیش می رود که سه مامور در تلاشند که مشکلات داخلی اداره پلیس را که در آن جاسوسان زیادی هستند بر طرف کنند این سه مامور در بین راه با سختی و چالش های بسیاری مواجه می شوند کدام قابل اعتماد است ؟! کدام راست می گوید ؟! چه کسی دشمن اسست !

اثار اکشن زیادی در سال 2019 روانه سینماها شده اند و اکثر آن ها هم به گونه ای توانسته به عنوان یک سرگر کننده خوب برای مخاطبین باشند اما کسانی که جدی تر سینما را دنبال می کنند مطمئنن در فیلم دیدن سخت گیر خواهند بود و شاهکار هایی نظیر فیلم انگل را که محصول همین سال است بیشتر ترجیح می دهند.

دانلود فیلم Line Walker 2 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Line Walker 2 با دوبله فارسی

محصولات جنایی و اکشن هنگ کنگ همیشه مخاطبین خاص خودش داشته و دارد واین فیلم از این موضوع استثنا نخواهد بود علاوه بر خوش ساخت بودن موضوعی جذاب را به نمایش می گذارد و مخاطبب به خوبی میتواند با فیلم ارتباط برقرار کند این ساخته به عنوان یک اثر اکشن توانست نمره خوبی را از منتقدین کسب نماید و به طور کلی به آن چه عوامل انتظار داشتند رسیده است هرچند که مسلما انتظارات از برخی آثار بسیار بالا هست و همیشه هستند کسانی که گمان بکنند اگر در برخی سکانس ها اتفاقات دیگری رخ می داد شاید روند کلی فیلم بهتر پیش می رفت.

*************************************************************

دانلود فیلم جاسوس نامرئی 2 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *