جانان

جانان : فیلمی کاملا عاشقانه است درباره پسر و دختری از نسل جوان به تازگی به حقیقت اصلی آن پی میبرند و زندگی عاشقانه ای را میخواهند شروع کنند...

دانلود فیلم ایرانی جانان با لینک مستقیم

لینک دانلود فیلم با کیفیت HD قرار گرفت

اخبار جدید فیلم اضافه شد

توضیحاتی درباره فیلم

یک عنوان عاشقانه تمام! این سینمایی به کارگردانی کامران قدکچیان و تهیه کنندگی محمد نجیبی در سال 1397 ساخته شده است و در نهایت در سال 1398 اکران شده است و حال آخرین روز های اکران خودش را سپری میکند .قبل از پایان ساخت و فیلم برداردی  نام این فیلم انتهای خیابان مهر نام داشت اما بنا به دلایلی نام آن را به جانان تغیر دادند.

اگر نگاهی کلی به فیلم های در حال اکران امسال بیندازیم شاید جانان در بین آنان کم سرو صدا ترین عنوان باشد چرا که مدت زیادی است که در سینماها اکران شده است و آخرین مراحل پشت سر میگذارد وطبیعی است که در مقایسه با سایر عنواین که همزمان در سینماها اکران می شوند نتواند موفقیت آنچنان زیادی کسب کند.

دانلود فیلم جانان با لینک مستقیم

دانلود فیلم جانان با لینک مستقیم

شاید مضمون کلی این فیلم ساده و به نوعی تکراری باشد اما نباید از داستان پردازی متفاوت و شخصیت پردازی جذاب آن به راحتی گزشت. در این سینمایی بازیگرانی نظیر امین حیایی، مژگان بیات، پروانه معصومی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، مهران رجبی و چنگیز وثوقی به عنوان شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش کرده اند.

**********************

دانلود فیلم جانان با ترافیک نیم بها

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

____________________________________

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *