جدایی نادر از سیمین

جدایی نادر از سیمین , پس از سختی های بسیار بالاخره سیمین موفق شده است اقامت خارج کشور را برای خانواده اش بگیرد حال که همه چیز محیا رفتن است اما مشکلی بزرگ وجود دارد..

دانلود فیلم جدایی نادر از سیمین با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی A Separation 2011 با دوبله فارسی و کیفیت 1080p

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

درباره این فیلم سینمایی:

اثری شاهکار و بی نظیر که بسیار خاطره انگیز می باشد و احتمالا اکثر ایرانی و حتی خارجی های زیادی این عنوان خاطره انگیز را بارها دیده اند فیلمی که محصول سال 1389 ایران می باشد و به کارگردانی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی کارگردان بزرگ سینما ایران ساخته شده است این اثر جوایز بسیاری را در جشنوارهای بین المللی بدست آورده است که از جمله آن میتوان به جایزه اسکار اشاره کرد که افتخار هر ایرانی می باشد.

پس از اکران فیلم و بازتاب جهانی فوق العاده آن حواشی بسیاری را در رابطه دریافت اسکار حول محور آن به وجود آمد خیلی ها گمان داشتند که حق این فیلم می باشد که جایزه را ببرد اما آیا سینمای غرب راضی به این وصلت می شود ؟ مستند کامل و بسیار جذاب به نام ( دانلود مستند از ایران یک جدایی ) ساخته شده است و به تازگی نیز از نمایش خانگی منتشر شده است در این مستند حواشی کامل مراسم و چگونی بازتاب جهانیان نسبت به دریافت اسکار این فیلم می باشد.

دانلود رایگان فیلم A Separation

دانلود رایگان فیلم A Separation

داستان فیلم درباره خانواده ای کوچک و سه نفره می باشد که رو نابودی هستند وقتی سیمین با تلاش زیاد موفق شده است که اقامت دائم خارج کشور را برای خانواده خود بدست آورد نادر تصمیم به سفر ندارد و میخواهد در ایران بماند تا بتواند از پدرش که بسیا پیر است مراقبت کند دخترشان نیز همراه نادر مانده است سیمین تصمیم به ترک و طلاق دارد اما می ترسد که دخترش را از دست بدهد .

*****************

دانلود رایگان فیلم جدایی نادر از سیمین با کیفیت بالا

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *