جهان با من برقص

جهان با من برقص: این فیلم متفاوت درباره یک مرد به اسم جهانگیر است که پایانش نزدیک است و دوستان و آشنایان دور و نزدیک برای او آخرین تولد را گرفته اند تولدی کاملا تلخ ! که همه ی آن ها درگیر میکند و ....

دانلود فیلم ایرانی جهان با من برقص با لینک مستقیم

دانلود فیلم جهان با من برقص با کیفیت عالی | لینک های دانلود با 4 کیفیت افزوده شد

اطلاعاتی درباره فیلم: 

کاری جدید از سروش صحت که بعد از مدت ها توانست به اکران خود نزدیک شود صحت کارگردانی این فیلم پر ستاره را بر عهده گرفته است و در شرایطی که محمدرضا تختکشیان را در کناره خود به عنوان تهیه کننده داشته است . قبل از اکران این سینمایی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و توانسته امتیاز قابل قبولی از سمت منتقدین به خود داشته باشد.

سروش صحت را بیشتر به عنوان کارگردان سریال های تلویزیونی میشناسیم اثر سریالی معروف وی لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها است که هم اکنون از شبکه سه سیما در حال پخش است و روزهای پایانی پخش خود را سپری میکند . صحت به عنوان بازیگر نیز در سینما فعالیت داشته است و میتوان گفت فردی با تجربه در این صنعت است.

دانلود فیلم جهان با من برقص با لینک مستقیم

دانلود فیلم جهان با من برقص با لینک مستقیم

تاریخ دقیق اکران این فیلم 13 دی ماه اعلام شده است  و قرار است از این تاریخ در سینماهایی ایران پخش شود . این فیلم را میتوان به عنوان یکی از پر بازیگرترین آثار سینما دانست .انواع بازیگران مطرح کمدین نیز در این سینمایی هنر نمایی کرده اند و انتظارات را از آن بالا برده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *