حال

فیلم حال داستانی طنز گونه از زندگی 5 زن و مرد است که می خواهند از خانه سالمندان فرار کنند....

دانلود فیلم حال با لینک مستقیم کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی جدید ” حال ” با کیفیت عالی و رایگان

لینک دانلود فیلم پس از اکران می شود

 

اخبار این فیلم سینمایی:

فیلم حال یک طنز اجتماعی به کارگردانی عباس رزیجی و تهیه‌کنندگی تورج منصوری می باشد. عباس رزیجی درباره فیلم می گوید: این فیلم یک کار حسی است و داستان آن روایت پنج پیرمرد و پیرزن است که در خانه سالمندان به سر می برند و روزی تصمیم می گیرند از آنجا فرار کنند….

دانلود فیلم ایرانی حال

دانلود فیلم ایرانی حال

نام فیلم پیش از این “سفید” بود. ایشان درباره انتخاب بازیگران ‘گفت: ترکیب خاص را برای بازیگران در نظر داریم عده ای از پیشکسوتان سینما در بخش بازیگری و تعداد هم در بخش‌های دیگر مانند فیلمبرداری ، کارگردانی و … مد نظر هستند که احساس می کنم ترکیبی جذاب رقم بخورد.

تورج منصوری که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد، راجع به این پروژه چنین گفت: این اثر هم اولین کار و هم دومین کار از عباس رزیجی است. عباس رزیجی پیش از این فیلم “دم سرد” را با پروانه ویدیو ساخته، ولی این اثر در حد یک اثر سینمایی می باشد و به همین دلیل دم سرد را می توان اولین پروژه سینمایی وی در نظر گرفت.

وی افزود فیلمنامه حال را کارگردان آن نوشته و پیش تولید را به زودی شروع می کنیم. لوکیشن های آن در تهران و شمال کشور فیلمبرداری می شود

 

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: عباس رزیجی

تهیه‌کننده: تورج منصوری

بازیگران هنوز مشخص نشده اند

برای اطلاع از اخبار جدید این فیلم پیگیر هیووا موی باشید. به محض انتشار هر گونه اخبار جدید ان را درهمین صفحه قرار خواهیم داد.

 

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *