خاموشی Lights Out 2016

خاموشی , داستان فیلم درباره زنی جوان با نام ربکا می باشد که درگیری های زیادی با تجربیات عجیب برادرش دارد و همزمان با این ها باید با روحی که جسم مادرش را گرفته است روبرو شود....

دانلود فیلم Lights Out 2016 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی خاموشی با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک نسخه بازبینی شده قرار گرفت

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

ساخته ای ترسناک و جذاب با چالش های معمایی جذابه که محصول سال 2016 آمریکا می باشد و به کارگردانی David F. Sandberg و نویسندگی Eric Heisserer ساخته شده است ,  تهیه کنندگی این اثر بر عهده James Wan بوده است , این سینمایی که در ژانر خود توانست به موفقیت چشم گیری دست پیدا کند به گفته عوامل آن حتی از انتظاراتشان فراتر رفت و توانست به خوبی خودش را به رخ بکشاند.

معمولا قدیمی تر ها ترحیج میدهند فیلم های ترسناک حداقل دهه قبل را تماشا کنند چرا که بر این باورند که ساخت های جدید آن چنان هیجان و ترس لازم را به آن ها نمیدهند هر چند که خیلی از آن ها فیلم های جدید را تجربه نکرده اند و گمانی اشتباه را طبیعتا در سر دارند در سال 2020 همچنین شاهد ساخته های ترسناک بسیاری بودیم که اکثر آن ها توانست امتیاز بسیار قابل قبولی از سوی منتقدین نیز بگیرد برای مثال دانلود فیلم The Invisible Man نمونه بارزی از این آثار موفق می باشد.

دانلود فیلم Lights Out 2016 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Lights Out 2016 با دوبله فارسی

ربکا که زندگی جوانی سختی را پشت سر میگذارد باید با تجربیات تلخ و ترسناک برادر کوچکش روبرو شود همچنین روحی فراطبیعی و ترسناک جشم مادرش را گرفته است و آن ها عذاب می هد حال ربکا باید با آن روبرو شود اما آیا همه چیز شدنی است ؟ آیا وی میتواند با این سختی ها روبرو شود و جان خودش و خانواده اش را نجات دهد یا آن که حوادث دیگری رخ خواهد داد.

*****************************

دانلود فیلم خاموشی با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *