خداحافظ دختر شیرازی

خداحافظ دختر شیرازی: داستان این فیلم جدید درباره دو شهرستانی است از آبادان و شیراز که به تهران آمده اند تا دنبال یک شخص بگردند .....

دانلود فیلم ایرانی خداحافظ دختر شیرازی با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت افزوده شد

اخبار جدید فیلم اضافه شد

پیش نمایش رسمی افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم :

سینمایی متفاوت و جدید ساخته افشین هاشمی که خود نیز نویسندگی آن را بر عهده گرفته است و تهیه کنندگی آن را نیز فرشته طائرپور پذیرفته و در سال 1397 تولید شد و سر انجام از اواسط آذر 1398 به اکران عمومی در آمده است.

افشین هاشمی کارگردانی با تجربه که هم در زمینه تئاتر آثار زیادی دارد و هم در سینما فیلم های زیادی را از او میشناسیم نظیر ضربه فنی و خانه قوباغه و که از جمله آثار اخیر وی تلقی می شود او در سینما نقش های زیادی را بر عهده گرفته است مانند بازیگری و گویندگی در کنار نویسندگی و کارگردانی همچنین در اکثر تئاتر های خود نقش منشی صحنه را داشته است او علاوه بر این ها نوازنده کمانچه نیز می باشد و اجراهایی را داشته است .

 

آخرین وضعیت فیلم بعد از اکران چطور بوده است؟

با توجه به موضوع جذاب فیلم که بسیاری از مخاطبین اهل سینما را وادار میکند تا این سینمایی یکی از انتخاب های آنان باشد استقبال قابل قبولی تا کنون از آن شده است هرچند که سینمایی مطرب از مصطفی کیایی توانسته 4 هفته اول را عنوان پر فروش ترین و پر مخاطب ترین را در اکران فیلم های آذر ماه بدست آورد و همچنین رقابت سخت با سایر عنواین باز هم میتوان گفت موفقیت چشم گیری این فیلم داشته است جدا از این ها نحوه داستان پردازی که ظاهرا روی آن بسیار کار شده است خود امتیازی ویژه برای این اثر می باشد.

دانلود فیلم خداحافظ دختر شیرازی با لینک مستقیم

دانلود فیلم خداحافظ دختر شیرازی با لینک مستقیم

هنرنمایی بازیگرانی همچون شبنم مقدمی, افشین هاشمی, هومن برق نورد, آیسان حداد, هدایت هاشمی و رسول صدرعاملی, مونا فرجاد, حسین محب اهری در نقش های اصلی محور داستان به خوبی انجام شده است و موجبات یک موفقیت را برای آن به وجود آورده است.

*************************************************************

دانلود رایگان فیلم خداحافظ دختر شیرازی با کیفیت بالا 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل سازنده :

کارگردان و نویسنده: افشین هاشمی -تهیه کننده : فرشته طائرپور- مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش رمضانلو

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *