دامی و مقبره آخنتوت

دامی و مقبره آخنتوت , دامی پسری جوان است که میخواهد به مصر سفر کند تا بتواند مقبره پدری اش را پیدا کند اما مشکلات بر سرراهش می باشد .....

دانلود فیلم دامی و مقبره آخنتوت با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی Dummie the Mummy and the Tomb of Achnetut 2017 با لینک مستقیم و دوبله شده

( تیزر رسمی افزوده شد )

 

 

توضیحات تکمیلی فیلم :

اثری ماجراجویی و جذاب محصول سال 2017 کشور هلند می باشد که به کارگردانی Pim van Hoeve و نویسندگی Tosca Menten ساخته شده است این سینمایی جذاب که بیشتر مخاطبین کودک نوجوان محصوب می شود توانسته دربین بزرگسالان نیز مورد حمایت ویژه ای قرار بگیرد و این موضوع معمولا برای آثاری مشابه اتفاقی خوشایند می باشد.

شاید خیلی کم پیش آمده باشد که فیلمی هلندی را ببینید این ساخته میتواند به شما نشان دهد که سبک فیلم های این کشور به طور کلی بر چه کیفیتی می باشد و موجب آشنایی شما با آن خواهد شد , به طور کلی این فیلم به عنوان یک ساخته مناسب برای سرگرمی و گزرندان وقت میتواند انتخاب مناسبی باشد.

همه ما فیلم های زیادی را در ژانر ماجراجویی دیده ایم و معمولا جزع بهترین آثار هر شخصی می باشد چرا که ژانر فانتزی یک گونه همه پسند می باشد این فیلم هم استثنا نمی باشد و احتمالا هر شخصی بخواهد حداقل یک بار آن را ببیند.

دانلود فیلم خارجی Dummie the Mummy and the Tomb of Achnetut 2017

دانلود فیلم خارجی Dummie the Mummy and the Tomb of Achnetut 2017

داستان ابن ساخته درباره زندگی یک پسر جوان و ماجراجویی هایش است وقتی که وی تصمیم میگیرد برای پیدا کردن مقبره پدری اش به مصر سفر کند اما مشکلاتی از نظیر پول نداشتن و پاسپورت نداشتن و سن کمش برایش وجود دارد باید دید آیا او میتواند با وجود این مشکلات سفر کند یاخیر آیا کسی به او کمک خواهد کرد؟!

*************************************************************

دانلود فیلم دامی مومیایی و مقبره آخنتوت با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *