دخمه

دخمه , بر اساس یک سنت تاریخی یک از روستاهای مرکز ایران با خشکسالی‌ای شدید مواجه شده و اینبار اهالی روستا به دنبال رفع این طلسم هستند. اما کم کم اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره رخ می دهد...

دانلود فیلم ایرانی دخمه با پخش آنلاین

دانلود فیلم “دخمه” لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود با 4 کیفیت قرار گرفت

اخبار این فیلم سینمایی:

دخمه فیلمی ایرانی در سبک درام، ترسناک و معمایی است که در سال 1398 ساخته شده و به زودی اکران می شود. کارگردانی این اثر را وحید ضرابی نسب بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در آن ایفای نقش کرده اند. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال در خاورمیانه به شمار می رود و قرار است در چندین جشنواره خارجی شرکت داشته باشد. گفته شده پوریا پورسرخ یکی از بهترین نقش آفرینی های دوران بازیگری خود را در این فیلم انجام داده. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 22 دقیقه است.

بر اساس یک روایت متداول باستانی، یکی از روستا های مرکز ایران با خشکسالی شدیدی مواجه شده و اینبار اهالی روستا در تلاشند تا با انجام کارهایی از اتفاق افتادن این خشکسالی در دفعات بعدی جلوگیری کنند. اما اتفاقاتی عجیب و غیرمنتظره رخ می دهد…

دانلود فیلم دخمه

دانلود فیلم دخمه

کارگردانی این اثر، وحید ضرابی نسب از کارگردانان جوان و استعداد کشورمان است که پی شبینی می شود با فیلم دخمه که مهمترین اثرش به شمار می رود به موفقیت و شهرت زیادی دست یابد. طبق آخرین اخبار این فیلم قرار است در جشنواره بین‌المللی سئول کره جنوبی حضور داشته باشد. قرار است در 15 اسفند 98 تاریخ دقیق انتشار این فیلم مشخص شود.

باری دیگر بع داز مدت ها با یک فیلم ترسناک خوش ساخت در سینمای ایران طرف هستیم و پیش بینی می شود که این فیلم از همه نظر خوب عمل کند و با فیلمنامۀ متفاوت و جذابش به سرعت طرفدار پیدا کند.

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: وحید ضرابی نسب

تدوین: کاوه ایمانی

جلوه‌های ویژه: وحید قطبی زاده

موسیقی: فرشاد خالقی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *