درخونگاه

درخونگاه: ماجرای این فیلم متفاوت درباره پسری است که بعد از 8 سال کا کردن در ژاپن حال به ایران باز میگردد و به محله زندگی اش به نام درخونگاه می رود اما در این بین با ...

دانلود فیلم ایرانی درخونگاه با لینک مستقیم و کیفیت بالا

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت افزوده شد

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

توضیحات و اخبار فیلم:

عنوانی جدید که از سال 1396 تا الان در حال ساخت بوده است و به کارگردانی سیاوش اسعدی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور تولید آن به پایان رسیده است و آماده پخش می باشد و قرار است از بعد اکران منتشر شود.

این فیلم تا کنون در یک جشنواره اکران شده است و ظاهرا با انتقاد تند منتقدین همراه بوده است و که موجب تعجب کارگردان این اثر شده بود و بلافاصله مصاحبه ای درباره ساخت و داستان پردازی ساخته اش کرد.سیاوش اسعدی تجربه چندان زیادی در فیلم سازی به عنوان کارگردان نداشته است وی به جز درخونگاه کلا دو اثر سینمایی دیگر دارد با نام های حوالی اتوبان و جیب بر خیابان جنوبی که این آثار هم نتوانستند نظر منتقدین را به خود جلب کنند.

علت انتقاد تند از فیلم!

ظاهرا برخی از نحوره تصویر برداری در برخی سکانس ها به شدت ناراضی بوده اند و عنوان کرده اند که تصویر برداری کاملا به صورت آماتور گونه انجام شده است برخی دیگر هم عنوان داشتند که فیلنامه نقاط ضعف زیادی دارد و باید بیشتر روی کار می آمده .در ادامه از شخصیت ها و فضا سازی این فیلم باز هم انتقاد شده است. با این همه انتقاد اگر هم به دنبال نقاط قوتی در این فیلم باشیم نحوه هنر نمایی بازیگران آن بوده است.

دانلود فیلم درخونگاه با لینک مستقیم

دانلود فیلم درخونگاه با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگرانی همچون امین حیایی,جمشید هاشم پور,ژاله صامتی,مهراوه شریفی‌ نیا,نادر فلاح,محمود جعفری ,منصور شهبازی ,افشین سنگ چاپ ,فاطمه مرتاضی و پانته آ پناهی ها نقاط ضعف زیاد این فیلم را تا حدود پوشانده است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *