راه رفتن روی سیم

فیلم راه رفتن روی سیم به کارگردانی احمدرضا معتمدی، که به قلم خود ایشان هم نوشته شده است داستان یک نوازنده سنتی را بیان می کند که در پی پیدا کردن کار است. او به تهران می آید با یک باند که موسیقی راک کار می کنند آشنا می شود....

دانلود فیلم راه رفتن روی سیم پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی ” راه رفتن روی سیم ” با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

درباره این فیلم سینمایی:

فیلم راه رفتن روی سیم را احمدرضا معتمدی در سال 1395 کارکردانی و تولید نموده است. فیلمنامه آن را خو آقای احمدرضا معتمدی نوشته است و آقای سعید سعدی بعنوان تهیه کننده او را همراهی می کند.

راه رفتن روی سیم با ژانر هیجان انگیز شروع می شود و در ژانرهای درام و اجتماعی پیش می رود. این فیلم در مردادماه 1397 در سینماهای کشور اکران شد.

آقای معتمدی در فیلمش از بازیگرانی چون احمد مهران‌فر، حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، هومن برق‌نورد، سید مهرداد ضیایی، رسول نجفیان، مریم بوبانی، علیرضا استادی برای نقش آفرینی استفاده کرده است.

دانلود رایگان فیلم راه رفتن روی سیم

دانلود رایگان فیلم راه رفتن روی سیم

موضوع فیلمنامه راه رفتن روی سیم داستان یک جوان است که موسیقی سنتی دوتار می نوازد. او که در پی کار و کسب درآمد است به تهران سفر می کند و در آنها با یگ گروه که موسیقی راک کار می کنند آشنا می شود…

**********************

دانلود رایگان فیلم راه رفتن روی سیم کیفیت HD

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

____________________________________

هیوا مووی همواره با ارائه فیلم ها با کیفیت بالا، قرار دادن لینک مستقیم دانلود و نیز پخش آنلاین آنها سعی در جلب نظر مخاطبان جدید و حفظ همراهان قدیمی خود را دارد.

برای اطلاع از اخبار فیلم های جدید منتشر نشده نیز همراه ما باشید.

منتظر اتنقادات و پیشنهادات شما در جهت ارتقا سطح کیفی خود نیز هستم.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *