رحمان 1400

فیلم رحمان 1400 داستان رحمان است که در یک شرکت آبدارچی است. پزشک او را جواب کرده و گفته از دنیا می رود. رحمان و دوستش انوش نقشه هایی طراحی می کنند تا قبل از مردن رحمان بر اثر بیماری، بدست اشکان که پسر صاحب شرکت است، کشته شود تا دیه به خانواده اش تعلق بگیرد.

دانلود فیلم ایرانی رحمان 1400  با لینک مستقیم

دانلود فیلم رحمان 1400 با  حجم کم و کیفیت عالی

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم رحمان ۱۴۰۰ ، به تهیه کنندگی علی سرتیپی، کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان، در مهر ماه سال ۹۷ تولید شد و در اسفند ماه ۹۷ در سینماهای کشور اکران خود را آغاز کرد. اما بعد از چند هفته پخش آن متوقف شد، زیرا مشخص شد این نسخه، نسخه اصلاح شده فیلم نمی باشد.

دانلود فیلم ایرانی رحمان 1400

دانلود فیلم ایرانی رحمان 1400

داستان فیلم:

رحمان، که پزشک اعلام کرده به زودی از دنیا خواهد رفت، سعی می کند از مرگش چیزی عاید خانواده خود کند. او آبدارچی یک شرکت است. رحمان و دوستش انوش نقشه هایی در سر می پرورانند و طراحی می کنند که اشکان پسر رئیس شرکت را عصبانی کنند تا رحمان را بکشد و دیه او به خانواده اش تعلق یابد. اشکان آدمی بسیار عصبانی است سر هر مسئله ای از کوره در می رود. ولی رحمان هر بار شانسی می آورد و نقشه هایش با شکست مواجه می شود…

رحمان ۱۴۰۰ چهارمین فیلم از سری فیلم‌های پرفروش تاریخ سینمای کشورمان است و توانست مبلغی حدوداً 22/5 میلیارد تومان به فروش برساند.

برای دانلود جدیدترین فیلم ها با کیفیت بالا و لینک مستقیم به هیوا مووی مراجعه نمایید.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *