رمانی برای عشق

رمانی برای عشق داستان اصغر و بهروز اس که با دو خواهر به نام ایران و سروناز آشنا می شوند و زندگی آنها درگیر حوادثی می شود. قیل از این آشنایی اصغر و بهروز با اینکه سودای بازیگری داشتند در یک کارکاه زباله مشغول کار بودند....

دانلود فیلم رمانی برای عشق با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی “رمانی برای عشق”،  لینک مستقیم و پخش آنلاین رایگان

لینک دانلود بعد از پخش در صفحه نمایش خانگی اضافه خواهد شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم رمانی برای عشق فیلمی است به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی اصغر نصیری که در مرحله پیش تولید می باشد. داستان آن روایت اصغر و بهروز است که در یک کارگاه زباله کار می کنند و سودای بازیگر شدن را در سر می پرورانند. در این میان آنها با دو خواهر به نام های ایران و سروناز آشنا می شوند و ماجراهایی پیش می آید….

دانلود رایگان فیلم رمانی برای عشق

دانلود رایگان فیلم رمانی برای عشق

فیلمبرداری این اثر در تهران و یکی از شهرستان ها انجام می شود. از جمله بازیگران رمانی برای عشق یوسف تیموری، شهره قمر،  محمد شیری،مهدی مقدم، خشایار راد، سالار اسمی، امیرحسین داودی،  نازیلا باباپور، المیرا شعبان و الناز ثابت ایمانی حضورشان قطعی شده است.

آخرین اثر اصغر نصیری فیلم خط آخر می باشد. ایشان همچنین فیلم های مجروح جنگی، لوکوموتیوران ، شغال ، آخرین حرف ، منفی هجده و مسلخ را کارگردانی نمده است.

 عوامل این فیلم:

کارگردان، تهیه کننده و نویسنده: اصغر نصیری

بازیگران: یوسف تیموری، شهره قمر،  محمد شیری،مهدی مقدم، خشایار راد، سالار اسمی، امیرحسین داودی،  نازیلا باباپور، المیرا شعبان ، الناز ثابت ایمانی

مدیر فیلمبرداری: علی آبپاک

مدیر تولید: مسعود عسگری

برنامه ریز: ناصر بهنام اصل

طراح گریم: سمیر بخشی

جانشین تولید: داود پارسا

دستیاران کارگردان: ابراهیم حبیبی

حمید سلیمانی، احد شیرین زاده

حسین نصیری، میثم سوسیادر

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *