روز صفر

فیلم روز صفر داستان دستگیری عبدالملک ریگی تروریستی که علیه کشور ایران کارشکنی های زیادی انجام می داد را تصویر می کشد. ریگی تروریستی بود که قاچاقچی واد مخدر بود و علیه کشور ایران به مبارزه مسلحانه می پرداخت. او در سال 1388 دستگیر و یکسال بعد به دار آویخته شد.

دانلود فیلم روز صفر با کیفیت HD

دانلود فیلم ایرانی ” روز صفر ” با لینک مستقیم، حجم کم و رایگان

لینک دانلود فیلم بعد از اکران اضافه می شود

 

توضیحاتی درباه این فیلم سینمایی:

روز صفر به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ملکان و نویسندگی مشترک سعید ملکان و بهرام توکلی در حال تولید می باشد و سعی بر این است که خود را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برساند. این فیلم روایتی از یک اتفاق ملتهب معاصر است ( دستگیری عبدالملک ریگی) که در ایران و چند کشور خارجی فیلمبرداری آن صورت می گیرد. امیر جدیدی و ساعد سهیلی دو نقش اصلی فیلم این فیلم را بازی می کنند. از تعدادی بازیگر خارجی و از بازیگران تئاتر در این فیلم نیز استفاده می شود.

دانلود فیلم ایرانی روز صفر

دانلود فیلم ایرانی روز صفر

سعید ملکان که اولین تجربه کارگردانی خود را با فیلم روز صفر می گذراند تهیه کننده توانایی است که قبل از این فیلم‌های غلامرضا‌تختی، سریال نهنگ آبی، تنگه ابوقریب، بی‌حساب، ابد و یک روز، آسمان زرد کم عمق و … را تهیه کرده بود و فیلم نامه غلامرضا تختی و روز صفر را نگارش کرده بود. در فیلم زرد قناری نیز بازیگری نموده بود. وی در چهره پردازی و طراحی لباس نیز در سینمای ما خدمت نموده است و برای انجام این کار ها چندین بار سیمرغ بلورین را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده و کارگردان: سعید ملکان

نویسنده: سعید ملکانر، بهرام توکلی

بازیگران: امیر جدیدی ، ساعد سهیلی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *