روسی

روسی : داستانی عاشقانه و جذاب و کاملا متفاوت با شناخته شده ها .این سینمایی درباره یک تراژدی عاشقانه است و درباره مردی است که از زندان فرار میکند و به پیش همسر خود می رود اما متوجه داستان عجیبی راجب همسرش می شود....

دانلود فیلم ایرانی روسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم روسی برای با کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

توضیحات تکمیلی درباره این سینمایی: 

روسی فیلمی عاشقانه، تراژدی و اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی امیرحسین ثفقی و تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی است که در سال ۱۳۹۸ در سینماها اکران شد، این سینمایی سعی دارد با به تصویر کشیدن بعضی از مشکلات اجتماعی بین زوج‌ها سعی دارد تا بعضی از ایرادات اجتماعی جامعه را زیر سوال ببرد.

این ساخته چهارمین فیلم سینمایی امیر حسین ثقفی در مقام کارگردان است، او پیش ازین فیلم‌های مرگ کسب و کار من است، همه چیز برای فروش و مردی که اسب شد را کارگردانی کرده بود.

میتوان گفت این فیلم اثری جذاب پر از بازیگر و با لوکیشن‌های فیلم‌برداری زیادی است، بالغ به بیش از ۱۰ لوکیشن فیلمبرداری اعم از لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین، جاجرود و… در تولید فیلم استفاده شده اند، این فیلم از لحاظ لوکیشن فیلم‌بداری یکی از پر تنوع ترین فیلم‌های سینمای ایران است، فیلم‌برداری این فیلم در اسفند ۹۶ به پایان رسید و این فیلم در مرداد ۱۳۹۸ در سینماهای کشور اکران شد.

دانلود فیلم روسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم روسی با لینک مستقیم

از جمله بازیگران مطرح که در این فیلم بازی کرده اند می‌توان به امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر و محمود نظرعلیان اشاره کرد، این فیلم همچنین در بعضی از جشنواره‌های خارجی نیز حضور پیدا کرد اما در هیچ یک از آنها نتوانست موفقیت خاصی به دست آورد.

داستان این سینمایی یک روایت عاشقانه تراژیک است، مردی به نام توماج از زندان فرار می‌کند و به پیش همسر خود می‌رود، او بعدها متوجه می‌شود که همسرش مورد تجاوز قرار گرفته است، او همچنین متوجه روابط عاشقانه یکی از دوستانش با همسرش می‌شود.

**********************

دانلود فیلم روسی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *