رو در رو

فیلم رو در رو فیلمی از حسین شهابی است که به مشکلات جوانان می پردازد و زندگی 10 دختر جوان را به تصویر می کشد که کارگاهی را در شهر تهران اجاره می کنند و کار خود را شروع می کنند.... بازیگران این فیلم اکثرا از بازیگران جوان ورکشاپ کارگردان این اثر می باشند.

دانلود فیلم رو در رو با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی “رو در رو” با کیفیت عالی و رایگان

لینک دانلود فیلم بعد از پخش در صفحات نمایش خانگی اضافه می شود

 

اخبار ساخت این فیلم سینمایی :

فیلم رو در رو به نویسندگی تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین شهابی، جدیدترین فیلم ایشان می‌باشد که به جوانان و مشکلات آنها می پردازد. این فیلم که در مرحله پیش تولید می باشد داستان زندگی ۱۰ دختر جوان است که برای راه اندازی شغل جدید خود، کارگاهی را در تهران اجاره می‌کنند و مشغول به کار می شوند….

دانلود فیلم ایرانی رو در رو

دانلود فیلم ایرانی رو در رو

ایشان به جای استفاده از بازیگران حرفه ای، فضا را برای هنرجویان آموزشگاه سینمایی خود باز کرده است و فقط از دو بازیگر حرفه‌ای استفاده می‌کند. وی اظهار داشت که دوست دارد فیلمش به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برسد ولی چون صدور مجوز آن به طول انجامید ممکن است فیلمش برای این جشنواره آماده نشود و تمام سعی اش را در ساختن فیلمی کم نقص متمرکز خواهد کرد. آقای شهابی گفت فیلم رو در رو موضوعی نزدیک به فیلم روز روشن دارد ولی فیلمی جوان گراست و رویارویی قشر جوان با طبقات مختلف جامعه را پیگیری می‌کند. وی افزود: به تهیه‌کنندگی علاقه دارم ولی وسواس من فیلمنامه است.

حسین شهابی پیش از این فیلم های آزاد به قید شرط ،بی صدا، حراج، روز روشن و به خاطر مهدی  را کارگردانی، تهیه و نویسندگی نموده است. در کارنامه ایشان جایزه دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم و کارگردانی فیلم صد برابر صد، برنده دیپلم افتخار و تندیس بهترین فیلمنامه روز روشن ، برنده جایزه تقدیر ویژه هیئت داوران روز روشن و برنده قرقاول نقره‌ای بهترین کارگردان تازه وارد در روز روشن ثبت شده است.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده نویسنده و کارگردان: حسین شهابی

بازیگران این فیلم که اکثراً هنرجویان ورکشاپ شخصی ایشان می باشد هنوز معرفی نشده اند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *