ریش قرمز

فیلم ریش قرمز، به کارگردانی ماکان عاشوری که مجوز ساخت خود را گرفته و در حال پیش تولید می باشد.فیلمنامه این اثر را که خود آقای ماکان عاشوری نوشته است، داستان رفتن پزشکی است به روستایی که تازه پنج سال از کشف آن می گذرد....

دانلود فیلم ریش قرمز با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی ” ریش قرمز ” پخش آنلاین ، حجم کم و رایگان

لینک های دانلود فیلم بعد از اکران اضافه می شوند

 

اطلاعاتی از این فیلم سینمایی :

فیلم ریش قرمز به کارگردانی و نویسندگی ماکان عاشوری پاشاکی و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان مجوز ساخت خود را از شورای صدور پروانه ساخت فیلم دریافت نموده در مرحله پیش تولید می باشد.

فیلمنامه ریش قرمز روایت پزشکی که به روستایی وارد می شود که به تازگی کشف شده است…. بازیگرانی همچون رضا اخلاقی راد، نگین معتضدی، محیا دهقانی، مهران نائل، حسین قزلباش، آزاده بهرامی، محمد ربانی پور، آزاد ناظریان و … در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

دانلود رایگان فیلم ریش قرمز

دانلود فیلم ریش قرمز

ماکان عاشوری قبلاً در فیلم‌های “روباه” و ” آذر، شهردخت، پرویز و دیگران” فعالیت داشته است. محمدرضا تخت کشیان پیش از این فیلم های زیادی را تهیه نموده است که از میان آن‌ها می‌توان فیلم های جهان با من برقص، عروس تاریکی، یتیم خانه ایران، بچه ها نگاه می کنند، کلاه پهلوی، کاکتوس و … می توان اشاره کرد.

 

عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: ماکان عاشوری پاشاکی

تهیه کننده محمد رضا تخت کشیان

بازیگران رضا اخلاقی، مهران نائل، نگین‌ معتضدی، محیا دهقانی، حسین قزلباش، محمد ربانی پور، آزاد ناظریان، آزاده بهرامی

برای دریافت تازه ترین اخبار از فیلم های جدید و دانلود فیلم های منتشر شده با کیفیت بالا با حجم دانلود پایین فقط به سایت هیوامووی مراجعه نمایید. می توانید فیلم های اکران شده را با پخش آنلاین در این سایت مشاهده نمایید.

قدردان نگاه های مهربان همراهان همیشگی هیوا مووی هستیم…

 

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *