زندانی ها

این فیلم جذاب ماجرای یک دانشجون است که میخواهد برای اراعه پایان نامه خود یک کار کاملا متفاوت را انجام دهد و برای آن دربار چند زندانی تحقیق می کند تا بتواند از آن های برای پایان نامه اش کمک بگیرد....

دانلود فیلم ایرانی پزندانی ها با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم با 4 کیفیت اضافه شد.

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

اخبار ساخت فیلم :

یک اثر اجتماعی و کمدی جدید از مسعود ده نمکی که کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است و تهیه کنندگی و نویسندگی آن را نیز خود او بر عهده داشته است و در زمان اکران توانست استقبال خوبی داشته باشد .

مسعود ده نمکی کی از کارگردانان سرنشناس ایران محسوب می شود که آثار پر طرفداری را برجای گزاشته است و اکثر فیلم های او استقبال قابل قبولی داشته همچون همین فیلم که جدید ترین اثر وی است و در دوران اکران توانست فروش قابل توجهی را داشته باشد و حال در شبکه نمایش خانگی پخش شده است و سایر مخاطبین نیز میتوانند به تماشای این فیلم بپردازند دوسال از وقتی که فیلم برداری این سینمایی از مراحل پیش تولید گزاشت و تولید آن شروع شد می گذرد و حال باید دید که نظر مخاطبین راجب آن چه خواهد بود.

آیا این ساخته ارزش دیدن دارد؟

اگر آثار مسعود ده نمکی را دیده باشید متوجه خواهید شد که چرا این فیلم میتواند شمارا تحت هر شرایطی راضی نگه دارد و جذبتان بکند و همچنین اگر نگاهی به میزان استقبالی که از این سینمایی در زمان اکرانش شده است بیندازیم بیشتر به دیدن آن پیش خواهید رفت خلاصه فیلم هم خبر داستانی متفاوت و مجذوب کننده و همچنین کنجکاور کننده را می دهد که هر مخاطبی وادار خواهد کرد که وقتی را برای دیدن این فیلم کنار بگذارد.

دانلود فیلم زندانی ها با لینک مستقیم

دانلود فیلم زندانی ها با لینک مستقیم

ایفای نقش بازیگران محبوب تلویزیونی ایران همچون بهاره افشاری,بهنام تشکر,بهنوش بختیاری,هدایت هاشمی,هومن برق نورد در این فیلم از دیگر مزایای آن است که جذابیتش را بیشتر از قبل برای بیننده خواهد کرد .

عوامل فیلم :

کارگردان و تهیه کننده: مسعود ده نمکی -نویسنده : مسعود ده نمکی- مجری طرح : علیرضا نجف زاده- مدیر تولید : امیر ابراهیمی- مدیر فیلم برداری: فرشاد گل سفیدی – تدوین: خشایار موحدیان

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *