زهرمار

زهرمار : داستان این طنز اجتماعی درباره زندگی و مشکلات یک مرد مذهبی است که کم کم به نوعی به علت اشتباهاتی که در گذشته اش انجام داده است دارد سختی هایی می کشد ...

دانلود فیلم ایرانی زهرمار با لینک مستقیم

دانلود فیلم زهرمار با کیفیت عالی

توضیحات تکمیلی درباره فیلم: 

یک طنز اجتماعی جدید که به بالاخره پا به عرصه شبکه نمایش خانگی گذاشت و بعد از اکران نسبتا موفقی که داشت حالا در حال فروش در رسانه ای اینترنتی میباشد این فیلم که چهارمین اثر حرفه جواد رضویان یک از بازیگران محبوب کشورمان به عنوان کارگردان است آن ها بعد از سال ها توانسته استقبال قابل قبولی را کسب کند.

همواره نقد های زیادی در رابطه با این سینمایی بوده عده ای آن را یک کمدی موفق دانسته اند و عده ای دیگر هم عنوان کرده اند که انتظارات بیشتری از جواد رضویان داشتند . این نوع نظرات و نقد ها راجب این فیلم نشان میدهد که این اثر همواره موفق بوده  است .هرچنده که برخی گمانه زنی داشتند که داستان و محور داستان تکراری بوده است.

دانلود فیلم زهرمار با لینک مستقیم

دانلود فیلم زهرمار با لینک مستقیم

جواد رضویان کارگردان این اثر بعد از اکران آن در حال ساخت سریال نیوجرسی است که فیلم برداری اش چند وقتی است آغاز شده است و باید دید آیا میتواند مسیری همواره موفق را داشته باشد یا خیر !. در این فیلم بازیگرانی نظیر سیامک انصاری, شبنم مقدمی, شقایق فراهانی, سیامک صفری, نسیم ادبی, علیرضا استادی و رضا رویگری به عنوان شخصیت های اصلی محوری فیلم ایفای نقش کرده اند.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *