زیر سایه ماه

زیر ماه , داستان این فیلم درباره یک افسر پلیس وظیفه شناس است که به هیچ وجه نمیخواهد بگذراد که قاتلان آزادانه بگردند و به دنبال گرفتن آن ها می باشد ....

دانلود فیلم زیر سایه ماه با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی In the Shadow of the Moon 2019 با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک دانلود با تمام کیفیت ها + تریلر آنلاین

توضیحات تکمیلی فیلم :

یک سینمایی آمریکایی جنایی جذاب که به کارگردانی Jim Mickle و تهیه کنندگی Brian Kavanaugh-Jones ساخته شده است و در سال 2019 در نهایت تدوین کامل آن بیرون آمد و در سینما ها اکران شد و توانست مورد استقبال مخاطبین زیادی قرار گرفت و توانست قدم اول خودش را محکم بردارد تا همچنین در آمار فروش دی وی دی نیز توانست موفقیت خوبی بدست آورد.

داستان فیلم در سال 1980 اتفاق می افتد زمانی که قتل های مشکوکی در شهر اتفاق می افتد در حالی همه مثل هم هستند پرونده این قتل ها تا مدت ها همچنان باز مانده است . یک افسر پلیس با انگیزه که حله این پرونده را تنها راه زود تر کاراگاه شدن خود می بند اصرار میکند تا آن را به او بدهند و سماجت خودش برای حل آن نشان می دهد.

در سال 2019 شاهد اکران فیلم هایی جنایی مختلفی بودیم که از جمله آن ها میتوان به فیلم پر طرفدار Knives Out 2019 اشاره کرد که به محضه اکران توانست سیر عظیمی از توجه هارو به خود جلب کند داستانی کاملا جذاب که در این فیلم بازگو شده بود و کلیشه ای نبودن آن از جمله دلایلی بود که که توانست این ساخته را به موفقیت برساند.

دانلود فیلم خارجی In the Shadow of the Moon 2019

دانلود فیلم خارجی In the Shadow of the Moon 2019

این سینمایی به عنوان یک جنایی جذاب و پر محتوا میتوان شناخت چرا که نحوه داستان پردازیو شخصیت پردازی بازیگران به گونه ای انجام شده است که مخاطبین هیجان بسیاری را با تک تک سکانس های فیلم تجربه خواهند کرد و از آن چه در سکانس بعدی اتفاق می افتد خبری ندارد چرا که قابل پیش بینی نخواهد بود شاید جذاب ترین ویژگی فیلم ها یا سریال های جنایی همین باشد.

*************************************************************

دانلود فیلم خارجی زیر سایه ماه 2019 با دوبله فارسی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *