زیر سقف دودی

شیرین که در رابطه با همسر و فرزندش روز به روز به مشکلات بیشتری بر می خورد وارد بحران خانوادگی شده و در تلاش است تا همه چیز را درست کند...

دانلود فیلم زیر سقف دودی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی “زیر سقف دودی” با کیفیت عالی و حجم کم

اخبار و توضیحات تکمیلی

 

درباره این فیلم سینمایی:

زیر سقف دودی فیلمی ایرانی در سبک درام و خانوادگی است که در خرداد سال 1396 اکران شد. کارگردانی این فیلم را پوران درخشنده بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر فرهاد اصلانی و مریلا زارعی در این اثر ایفای نقش کرده اند. مدت زمان فیلم یک ساعت و 51 دقیقه است.

فیلمبرداری این فیلم تنها حدود یک ماه طول کشیده است. این فیلم در ایران حدود 2.8 میلیارد تومان در سینماها فروش داشته است.

داستان در مورد زنی به نام شیرین است که ازدواج کرده و دارای یک فرزند است. او به دلایلی روابطش با همسر و فرزندش خدشه دار می شود و فاصلۀ بین آنها روز به روز بیشتر می شود. در حدی رابطه آنها به مرحله بحران می رسید و شیرین در تلاش است تا همه چیز را درست کند…

از دیگر آثار پوران درخشنده می توان به هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند و بچه های ابدی اشاره کرد.

دانلود فیلم زیر سقف دودی

دانلود فیلم زیر سقف دودی

این فیلم در سی و پنجمین دورۀ جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی و بهترین بازیگر زن (برای مریلا زارعی) شد. همچنین در رشته های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین صداگذاری و بهترین صدابرداری نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

در کل این فیلم از آثار خوب سال 95 بوده و ارزش دیدن را دارد. با این حال این فیلم خارج از ایران زیاد مورد پسند قرار نگرفت به طوری که در سایت IMDB کاربران به این فیلم نمرۀ متوسط 5.4 را داده اند.

داستان فیلم شاید کلیشه ای و تکراری به نظر برسد اما فیلمنامه جذابی دارد و هنرنمایی بسیار خوب بازیگران این اثر را تبدیل به فیلمی با ارزش کرده است.

**********************

دانلود رایگان فیلم زیر سقف دودی بدون سانسور

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

____________________________________

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *