سال دوم دانشکده من

سال دوم دانشکده من: همانطور که از نام فیلم مشخص است ماجرای این فیلم هم مربوط به دو دختر است که سال دوم دانشگاه خود را تجربه میکنند و برای انجام یک پروژه دانشجویی به اصفهان می روند تا...

دانلود فیلم ایرانی سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

لینک های دانلود فیلم سال دوم دانشکده من بعد از پخش افزوده شد

اسامی کامل بازیگران اضافه شد

 

اخبار ساخت:

این فیلم متفاوت که کاری کاملا جدید است به کارگردانی رسول صدرعاملی و تهیه کنندگی مسعود ردایی در اواخر سال 1396 مجوز ساخت گرفت و سپس از اوایل سال 1397 که لیست بازیگرانش کامل شده بود تولید و فیلم برداری را آغاز کرد و بعد از تقریبا یک سال قرار است به اکران رسیده است.

این سینمایی قرار است بزودی روانه بازار شود و از رسانه پخش شبکه نمایش خانگی منتشر شود و گمانه زنی ها از آن است که فروش آن بالا خواهد بود . چرا که در اکران خود در جشنواره توانسته نظر مثبت خیلی از منتقدین را به خود جلب کند و قدم های خود را از همان ابتدا محکم بردارد.

ویژگی های منحصر به فرد فیلم!

در برخی از نقد های کوتاهی که از این فیلم به تازگی داشته ایم چند ویژگی مشترک از زبان منقد ها بازگو شده است که منحصر به فرد این سینمایی می باشد اکثر آن ها عنوان داشته اند که صدرعاملی به خوبی توانسته است روابطی را درک کند و آن ها به تصویر بکشد طوری که پیغام خود را بدون هیچ گونه ایهامی به گوش می رساند هرچند انتقاد هایی هم در این نقد ها دیده می شود که عده ای بازگو کرده اند که چرا در این فیلم نقش های اصلی بازیگران تازه کار هستند و نقش های فرعی داستان بازیگرانی حرفه ای و با تجربه اگر چه این خودش میتواند یک ویژگی تلقی شود.

***

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

[irp posts=”6339″ name=”دانلود فیلم میلیونر میامی”]

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم

در این سینمایی بازیگرانی همچون سها نیاستی, فرشته ارسطویی, علی مصفا, پدرام شریفی, ویشکا آسایش, بابک حمیدیان, شیوا خسرومهر, علیرضا استادی, شقایق فراهانی, افشین هاشمی, مریم بوبانی و نیلوفر خوش خلق ایفای نقش کرده اند.

عوامل سازنده :

کارگردان: رسول صدرعاملی -تهیه کننده : مسعود ردایی- نویسنده :پرویز شهبازیطراح گریم و چهره : عبدالله اسکندری، مدیر فیلمبرداری : هومن بهمنش -تدوین : مصطفی خرقه پوش

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *