ستاره بازی

ستاره بازی نامی فیلم جذاب متفاوت و محصولی مشترک از ایران و کانادا و برای اولین هنرمایی بازیگران مطرح هالیوودی در فیلم های ایرانی را شاهد هستیم نظیر مایکل مدسن بزودی اسامی سایر بازیگران اعلام میگردد....

دانلود فیلم ایرانی ستاره بازی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک های دانلود فیلم بعد از پخش در شبکه خانگی اضافه می شوند

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

اخبار ساخت فیلم ستاره بازی :

ستاره بازی سینمایی جذاب و کاری مشترک از کشور ایران و کانادا که به کارگردانی هاتف علیمردانی و تهیه کنندگی علی سرتیپی مجوز ساخت را دریافت کرده و آماده فیلم برداری در این دو کشور می باشد.

کم تر دیده ایم در سینمای ایران کاری مشترک به خصوص با کشور هایی نظیر کانادا و همچنین حضور بازیگران مطرح هالیوودی در فیلم های سینمایی ایرانی به ندرت رخ داده است اما ظاهرا بعد معرفی فرهاد اصلانی به عنوان یکی از بازیگران نقش اصلی حال نام مطرح از بازیگران هالیوود اعلام رسمی شده مایکل مدسن بازیگر محبوب کوئتین تارانتینو یکی از بهترین کارگردانان جهان رسانه ای شده است و قرار است سایر بازیگران این فیلم بزودی مشخص شود.

ستاره بازی به موفقیت می رسد؟!

باتوجه به کیفیت ساخت و سبک متفاوت فیلم برداری و همچنین ساخت در دو کشور دور از هم مشکلات کار زیاد می شود اما سطح و کیفیت آن بسیار بالا خواهد رفت با اطلاعات کنونی بدست آمده از این فیلم نمی شود زیاد راجب آن بحثی کرد اما همین اعلان ها هم انتظارات را از این سینمایی بسیار بالا برده به خصوص هنرمایی مایل مدسن که مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان قرار گرفت.

فرهاد اصلانی در ستاره بازی

دانلود فیلم ستاره بازی با لینک مستقیم

فرهاد اصلانی دومین کار مشترک خودرا به هاتف علیمردانی سپری خواهد کرد وی را با هنرنمایی در سریال هایی نظیر هیولا که اخیر پخش آن به پایان رسیده می شناسیم همچنین مایکل مدسن هم با فیلم های محبوبی نظیر سگ های انباری باید شناخت.

عوامل فیلم سینمایی ستاره بازی :

کارگردان : هاتف علیمردانی – تهیه کننده : علی سرتیپی بقیه عوامل ساخت به محض منتشر شدن اسامی اعلام خواهد شد.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *