سرخپوست

سرخپوست : داستان این سینمایی متفاوت و درام درباره یک زندان قدیمی است که میخواهند آن را خراب کنند بنابراین رعیس زندان به همراه کادر همراهش باید زندانی ها را به زندانی دیگر منتقل میکردند و همچنین وسایل خود را از آنجا تخلیه میکردند همه این کار ها باید تا عصر همان روز انجام میشد .....

دانلود فیلم ایرانی سرخپوست با لینک مستقیم

دانلود فیلم سرخپوست برای با کیفیت عالی

پیش نمایش رسمی قرار گرفت

توضیحات و اخبار تکمیلی درباره فیلم: 

سرخپوست فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجیط مطلبی محصول سال ۱۳۹۷ است که اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فجر حضور پیدا کرد و در ۸ رشته نامزد شد و جایزه ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص داد، این فیلم در تاریخ ۱۵ خرداد ۹۸ در سینماهای ایران به نمایش درآمد.

اگر اما موضوع کلی فیلم و ماجرای آن حول محور یک زندان قدیمی در جنوب است که یکی از زندانی‌ها طی روند جا به جایی زندانیان ناپدید می‌شود و مقامات زندان خبر ندارند که آیا او از زندان فرار کرده یا همراه سایر زندانیان است، همزمان یک مددکار اجتماعی نیز به زندان می‌آید و به رئیس زندان می‌گوید که حکم زندانی فراری مذکور از حبس به اعدام تغییر کرده است، رئیس زندان که ترفیع یافتن خود را در خطر می‌بیند تمام تلاش خود را می‌کند تا زندانی گم‌شده که سرخپوست نام‌ دارد را پیدا کند. همانطور که از خلاصه این ساخته درام مشخص است کاملا داستان فیلم متفاوت می باشد و ماجرایی جدید و خلاقانه ای را برا مخاطبین سینما به تصویر می کشاند و به گونه ای معمایی را برای آن ها بازگو می کند تا میخکوب شوند.

دانلود فیلم سرخپوست با لینک مستقیم

دانلود فیلم سرخپوست با لینک مستقیم

از بازیگران سرشناس این فیلم می‌توان به نوید محمدزاده که چند وقتیست به چهره محبوب سینما تبدیل شده، پری‌ناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، ستاره پسیانی و امیر کیوان معصومی اشاره کرد، این فیلم چهارمین فیلم غیر کمدی پرفروش تاریخ ایران است.

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *