شاه کش

در هتلی در ارتفاعات برفی قتلی رخ داده و تمام عوامل و مسافران هتل مشکوک به انجام این قتل هستند. آنها باید بی گناهی خود را ثابت کنند...

دانلود فیلم شاه کش با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی “شاه کش” با کیفیت عالی و حجم کم

اخبار و توضیحات تکمیلی

 

درباره این فیلم سینمایی:

شاه کش فیلمی ایرانی در سبک درام و معمایی است که در شهریور سال 1398 اکران شد. نویسندگی و کارگردانی این اثر را وحید امیرخانی بر عهده داشته و بازیگرانی نظیر مهناز افشار و هادی حجازی فر در این فیلم ایفای نقش کرده اند. مدت زمان فیلم 1 ساعت و 30 دقیقه است.

این فیلم بیش از یک میلیارد تومان در سینماهای ایران فروش داشته.

داستان در هتلی که میان برف و طوفان قرار دارد روایت می شود. در این هتل یک قتل رخ داده و تمام عوامل و مسافران مشکوک به قتل هستند، آنها باید ثابت کنند که بی گناه هستند. همه در خطر قرار دارند و هر اشتباهی می تواند به ضررشان تمام شود…

دانلود فیلم ایرانی شاه کش

دانلود فیلم ایرانی شاه کش

ساخت این فیلم به مدت دو ماه طول کشیده و به دلیل نیاز به محیطی برفی و طوفانی مراحل ساختش یک مقدار پیچیده و سخت بوده اند. خواننده تیتراژ پایانی این فیلم حمید صفت است. چگونگی مجوز گرفتن این فیلم هیچگاه مطرح نشد و به همین دلیل حواشی زیادی در مورد این موضوع وجود دارد.

از دیگر آثار کارگردان این اثر می توان به فیلم موفق “در مدت معلوم” اشاره کرد. او کارگردانی سریال شرایط خاص را نیز بر عهده داشته است.

با اینکه این فیلم تا کنون در سایت IMDB نمرۀ پایین 4.1 را از طرف کاربران دریافت کرده از فیلم های خوب معمایی چند سال اخیر در سینمای ایران به حساب می آید و فیلمنامه ای متفاوت با سایر آثار ایرانی دارد. فیلم برداری، طراحی صحنه و هنرنمایی بازیگران این فیلم در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از نکات مثبت این فیلم به حساب می آیند.

 

 عوامل این فیلم:

نویسنده و کارگردان: وحید امیرخانی

تهیه کننده: عباس نادران

فیلم برداری: علی قاضی

تدوین: حسن ایوبی

آهنگ تیتراژ پایانی: حمید صفت

توزیع کننده: شرکت نمایش گستران

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *