شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد: این فیلم متفاوت و عاشقانه درباره مردی جوان است که از شهرستان برای کار به تهران می آید و در این بین با دختری که در جنوب پایتخت زندگی می کند آشنا می شود و عاشق او می شود اما مشکلاتی را در ادامه این دو عاشق خواهیم دید جرا که خانواده دختر راضی به رفتن او به شهرستان نمی شوند از طرفی دختر میخواهد در ایران نباشد..

دانلود فیلم ایرانی شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های دانلود با چهار کیفیت متفاوت افزوده شد

آخرین اخبار درباره فیلم منتشر شد

 

توضیحات مربوط به فیلم :

بالاخره انتظارات خیلی ها به پایان رسید و یکی از عنواین پرطرفدار این روز های سینما به پخش رسانه ای در آمد و پیش فروش آن آغاز شده است این فیلم که به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی در سال 1397 تولید و ساختش به پایان رسید و سر انجام در اوایل سال 1398 به مدت ۴ ماه اکران شد و توانست استقبال چشم گیری را برای خود داشته باشد.

نکته جالب راجب سازندگان این فیلم زوج بودن تهیه کننده و کارگردان آن است این دو که قبل از شروع این فیلم و ازدواج کردن با هم باز هم آثاری با یک دیگر ساخته بودند حال به عنوان یک زوج شبی که ماه کامل شد را ساختند و اتفاقا مضمون این فیلم هم عاشقانه می باشد و میتوان گفت مضمون آن کمی به روابط این دو مربوط است.

آيآ این فیلم می تواند مخاطبین بیشتری را جذب کند؟

اگر نگاهی به فروش متفاوت این فیلم در تاریخ اکرانش بیندازیم متوجه می شوید که استقبال خیره کننده ای از آن شده است و علاوه بر فروش خوب نظر مثبت منتقدین و مخاطبینی که آن را دیده اند را جلب کرده است و توانسته مسیر موفقیت در مرحله اکران خود طی نماید و حال بعد از انتظارات بسیار به پخش نمایش خانگی در آمده و پیش فروش آن آغاز شده است و پیش بینی می شود که استقبال از آن دو چندان شود.

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم

دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد با لینک مستقیم

هنرنمایی بازیگران جذاب و باتجربه درخشان نظیر آرمین رحیمیان,الناز شاکردوست,پدرام شریفی,شبنم مقدمی,فرشته صدرعرفایی و …. موجبات محبوبیت بیشتر این اثر را بیشتر کرده است و علاقه مندان را موجاب کرده که حداقل یک بار این فیلم را ببینند از آن راضی باشند. این فیلم جوایز و افتخارات زیادی نیز داشته است.

عوامل ساخت فیلم:

نویسنده و کارگردان: نرگس آبیار -تهیه کننده : محمدحسین قاسمی- فیلمبرداری : سامان لطفیان، طراح صحنه : محمد رضا شجاعی، طراح لباس : محمد رضا شجاعی، موسیقی متن : مسعود سخاوت

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *