شنای پروانه

شنای پروانه, اولین کاره حرفه ای محمد کارت به شمار می آید به نقل از گفته فیلم نامه نویس های این اثر حسین دوماری و پدرام پورامیری و خود محمد کارت خلاصه آن درباره شنای پروانه در جنوب تهران است که هیاهوی زیادی به پا می کند...

دانلود فیلم شنای پروانه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

لینک دانلود فیلم ایرانی شنای پروانه به محض اکران و پخش اضافه خواهد شد

پیش نمایش افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم:

سینمایی شنای پروانه که به کارگردانی محمد کارت در دست تولید است و به کارهای ساخت آن سرعت بخشیده است و بزودی به پایان خواهد رسید هرچند شنیده ها حاکی از آن که در جشنواره فجر سال بعد از این فیلم رونمایی شود.

محمد کارت ترجیح داده اولین کاره حرفه ای اش در سکوت فیلم برداری کند و کار خود را ابتدا به دور از اهالی رسانه اغاز کرده و در جنوب تهران به آن ادامه می دهد همچنین تهیه‌کنندگی رسول صدر عاملی را میتوان نکته قوت ساخت این اثر دانست عده ای از بازیگران اصلی این فیلم تقریبا انتخاب شده اند و ظاهر قرار است بزودی چند بازیگر دیگر به این ساخت این فیلم اضافه شوند هرچند بازیگران نقش های اصلی آن انتخاب شده اند.

در این بازه زمانی نمیتوان قضاوت کامل و عادلانه ای راجب این سینمایی کرد تیم سازنده و همچنین بازیگران انتخابی هردو تلفیقی از تجربه و جوان سازی را نشان می دهد و میتوان امیدوار بود این فیلم نمره قبولی را کسب کند هرچند همانطور که گفتیم اولین سینمایی محمد کارت محسوب می شود و مسلما همین امر موجب شده که وی تسلط و وقت بیشتری را همراه با دقت زیاد در آن داشته باشد.

دانلود رایگان فیلم جدید شنای پروانه

دانلود رایگان فیلم جدید شنای پروانه

ایفای نقش بازیگرانی همچون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا و …. مطابق معمول انتظارات متفاوتی را برای این سینمایی به دنبال خواهد داشت همچنین این ساخته دارای سه نویسنده می باشد به گونه ای که در کناره محمد کارت حسین امیری دوماری و پدرام پور امیری آغاز به کار کرده اند در پی آخرین اخبار قرار است با بازگشایی احتمالی سینماها شنای پروانه در لیست اولین اکران قرار بگیرد اگر چه بازگشایی فعلا در حالت تعلیق در آمده است اما پیش بینی می شود در ماه آینده حداقل این اقدام ها انجام شود.

نظرات و نقدها 2

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • +++
    0

    سلام این فیلم رو الان میتونیم دانلود کنیم؟؟؟
    کی این رو برای دانلود میزارین؟؟؟
    🙄🙄🙄🙄🙄🙄

    1. PhuN
      0

      سلام فیلم در دوره اکران است.