شهربانو

یکی از بدترین مجازات ها این است که خود را برای همیشه در میان یک اشتباه ناخواسته یا یک آرزوی نادرست زندانی کنید، طوری که انگار نه راه پس دارید و نه راه پیش. نه جایی برای ماندن و نه راهی برای رفتن.

دانلود فیلم شهربانو با لینک مستقیم و کیفیت عالی

اخبار جدید فیلم اضافه شد

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت فیلم :

شهربانو فیلمی اجتماعی که به کارگردانی مریم بحرالعلومی با کسب جواز تولید وارد این مرحله شده است این فیلم دومین ساخته مریم بحرالعلومی محسوب می شود و باتوجه به فیلم اول وی پاسیو که در سال 1396 ساخته شد انتظارات قابل توجهی نیز از این سینمایی می رود.

مریم بحرالعلومی تحصیل کرده رشته سینما در دانشگاه استانبول و عضو انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان خانه سینمای ایران است جالب است بدانید وی فعالیت خودرا از 14 سالگی به عنوان منشی گری صحنه آغاز کرده است و حدودا 12 سال به عنوان دستیار کارگردان در کنار سازندگانی باتجربه کار کرده است و حالا دومین سازه خود را روانه سینما خواهد کرد.

شهربانو را میتوان به عنوان یک اثر موفق دید؟!

شاید با توجه به تجربه کم کارگردان در ساخت فیلم شما هم کنجکاو باشید که این فیلم چگونه میخواهد مسیر موفقیت را طی کند و چطور میتواند مخاطبین را جلب کند و نظر منتقدین سینما را به سمت خود بکشاند.لازم به ذکر است که کارگردان این اثر مریم بحرالعلومی با وجود همان یک فیلم خود در سال 1396 برنده سیمرغ بهترین کارگردانی در بخش جلوه گاه شرق سی و ششمین جشنوار جهانی فیلم فجر شد و نشان توانایی ساخت آثار موفق دیگری را داراست.

دانلود رایگان فیلم شهربانو

دانلود رایگان فیلم شهربانو

تا کنون نام دوتن از بازیگران این فیلم رسانه ای شده است مهرداد صدیقیان و فرشته صدرعرفایی بازیگرانی هستند که ایفای نقششان ظاهرا قطعی شده است و در نخستین فیلم برداری این اثر حضور داشته اند. صدرعرفایی را با هنرنمایی در فیلم هایی نظیر شبی که ماه کامل شد میشناسیم.

عوامل فیلم سینمایی شهربانو :

کارگردان : مریم بحرالعلومی – تهیه کننده : پگاه احمدی – نویسنده: پژمان تیمورتاش

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *