شهر گربه ها

شهر گربه ها به کارگردانی سید جواد هاشمی است که یکی از نقش های اصلی این فیلم دونالد ترامپ است و به نظر آقای هاشمی این اثر یکی از بهترین فیلم ها در بخش ویژوال افکت می باشد.

دانلود فیلم شهر گربه ها با کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم ایرانی شهر گربه ها با لینک مستقیم رایگان

لینک دانلود بعد از پخش در شبکه نمایش خانگی اضافه خواهد شد

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم شهر گربه ها به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی فیلبرداری خود را به پایان رساند. سید جواد هاشمی در آخرین مصاحبه خود درباره این فیلم گفت: فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده است ور در حال تهیه بخش ویژوآل افکت فیلم سینمایی «شهر گربه ها» هستیم. یکی از شخصیت های اصلی این فیلم دونالد ترامپ است و حتی نام او در تیتراژ می آید یعنی در کنار آقای فرهاد آییش، علیرضا خمسه، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی و یوسف صیادی نام دونالد ترامپ هم در تیتراژ نوشته می شود. قرار است دونالد ترامپ به طور طبیعی انیمیت شود و مثل بقیه بازیگران حرف بزند، بخندد و گریه کند و … البته مشخص است که شمایل آن 3D است. مطمئنمکه این فیلم یکی از فیلم های خوب و درخشان از نظر ویزوال افکت می شود زیرا ما یک شهر را بازسازی کرده ایم و آن را شهر گربه ها نامیده ایم.

دانلود رایگان فیلم شهر گربه ها

دانلود رایگان فیلم شهر گربه ها

سیدجواد هاشمی کارگردان نویسند و مجری توانمند کشورمکان می باشد که در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت داشته و آثار درخشانی از خود بر جای گذاشته است. آخرین کار وی فیلم دولت عشق در نقش محمود رجایی بود. ایشان 29 با در فیلم هایش به شهادت رسیده است. او قبلا در اخراجی ها 3 نقش محمود احمدی نژاد را بازی کرده است.

 عوامل این فیلم:

تهیه کننده، نویسند و کارگردان: سیدجواد هاشمی

بازیگران: فرهاد آییش ، علیرضا خمسه ، امین زندگانی ، الیکا عبدالرزاقی ، یوسف صیادی

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دنیا
    0

    چرا فیلمش دانلود نمیشه