طلا

طلا، سه جوان که در فقر زندگی می کنند در تلاشند با اندک پول هایی که دارند کاری را راه اندازی کنند اما مشکلاتی ناخواسته بر سر راهشان به وجود می آید..

دانلود فیلم ایرانی طلا با کیفیت عالی

دانلود فیلم طلا  با لینک مستقیم

لینک دانلود نسخه کامل فیلم قرار گرفت

توضیحاتی درباره این فیلم:

فیلم طلا یک اثر اجتماعی جذاب می باشد که به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته و کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی تولید و در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد که نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین صدابرداری از این جشنواره شد.

فیلم های پرویز شهابی تا به حال همیشه موفق بوده و جوایز گوناگونی را از آن خود کرده است. نکته قابل توجه این فیلم اکران آنلاین موفق آن بوده است که دوران شیوع بیماری توانست بازدهی بسیار خوبی را برای سازندگانش داشته باشد و حتی موجب شد که فیلم های محبوبی پا به اکران آنلاین بگذارند.

دانلود رایگان فیلم طلا

دانلود رایگان فیلم طلا

برای نمونه می توان از فیلم نفس یاد کرد که برنده جایزه بزرگ جشنواره فیلم پوسان شد، یا فیلم دربند که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی را بدست آورد، و فیلم مالاریا که برنده جایزه یزرگ 32 جشنواره فیلم ورشو را بدست آورد و بسیاری از جوایز دیگر را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است.او همچنین فیم های عیار 14 ، نفس عمیق، نجوا و مسافر جنوب را نیز کارگردانی نموده است.اکنون این کارگردان خوب کشورمان در همکاری با رامبد جوان و محمد شایسته فیلم طلا را ساخته  و ارائه کرده است.

داستان فیلم درباره زندگی سه جوان می باشد که از بی پولی و دربه دری خسته اند در فکر راه اندازی یک رستوران هستند.  ناگهان پدر یکی از انها فوت می کند و در این میان مقدار زیادی پول هم ناپدید می شود حال مشکلات قبلی آن ها بیشتر شده است و باید به دنبال پول گمشده بگردند تا بتوانند کاری را آغاز کنند اما سختی ها و چالش های بسیاری وجود دارد که باید از میان آن ها عبور کنند.

[jwp-video n=”1″]

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *