غلامرضا تختی

غلامرضا تختی : غلامرضا وصیت نامه اش را مینویسد آن ها درست قبل از خودکشی و نگاهی به گذشته اش و سختی هایی که کشیده است میندازد....

د

دانلود فیلم غلامرضا تختی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی غلامرضا تختی با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

لینک دانلود این فیلم قرار گرفت

توضیحات تکمیلی درباره فیلم :

غلامرضا تختی فیلمی در سبک زندگی‌نامه‌ای-ورزشی به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی سعید ملکان است که با قلم بهرام توکلی و سعید ملکان در سال ۱۳۹۷ ساخته شد، این فیلم در اولین روز از سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، این فیلم در جشنواره بین المللی فجر موفق به نامزدی در ۱۰ رشته و برنده شدن سیمرغ بلورین در دو رشته بهترین فیلم برداری و بهترین طراحی صحنه شد، این فیلم در ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ هجری شمسی در سینماهای ایران اکران شد.

این فیلم که در مورد زندگی نامه غلامرضا تختی کشتی گیر معروف و محبوب و افتخار آفرین کشورمان است زندگی نامه این کشتی گیر را روایت می‌ کند. همانطور که می دانید تختی یکی از بزرگترین کشتی گیران ایران و نماد پهلوانی در بین مردمان کشورمان در عصر اخیر بوده است و این فیلم پیرو اینکه روایت زندگی این پهلوان عزیز کشورمان است توانست به محبوبیت زیادی برسد.

دانلود فیلم غلامرضا تختی با کیفیت عالی

دانلود فیلم غلامرضا تختی با کیفیت عالی

به طور کلی داستان فیلم اینگونه آغاز می‌ شود که تختی با قرائت و امضای وصیت نامه خودکشی خود را آغاز می کند و سپس ادامه فیلم با فلش بکی از دوران کودکی او آغاز می‌شود.این فیلم هزینه ای ۸.۵ میلیاردی برای تولید داشت و فروش گیشه آن تنها ۱.۹ میلیارد بود که آمار دلسرد کننده ای برای این فیلم به نظر می‌رسد، از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به محسن تختی در نقش غلامرضا تختی (جوانی)، شاهرخ شهبازی در نقش غلامرضا تختی (اواخر عمر)، علیرضا گودرزی در نقش غلامرضا تختی (نوجوانی)، امیررضا فرامرزی در نقش غلامرضا تختی (کودکی)، ماهور الوند در نقش لیلی، آتیلا پسیانی در نقش حاج فعلی و مربی باشگاه پولاد، بهنوش طباطبایی در نقش شهلا توکلی و همسر تختی اشاره کرد.

**********************

دانلود فیلم ایرانی غلامرضا تختی با کیفیت عالی و ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود فیلم با کیفیت 480p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

توجه : دانلود این فیلم برای اپراتور های همراه اول و ایرانسل با مصرف تنها یک چهارم ترافیک محاسبه می شود

[irp posts=”8682″ name=”دانلود فیلم تاکسیران”]

پیش نمایش رسمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *