لاتاری

فیلم لاتاری داستان دو جوان به نام های امیرعلی و نوشین است که عاشق هم هستند ولی خانواده آنها با این ازدواج مخالفند. نوشین پس از مدتی برای کار به دبی می رود ولی در آنجا خود کشی می کند. امیرعلی به دبی می رود تا علت این خود کشی را بفهمد....

دانلود فیلم لاتاری با لینک مستقیم و پخش آنلاین

دانلود فیلم ایرانی لاتاری با کیفیت عالی رایگان و با حجم کم

 

توضیحات تکمیلی درباره این فیلم:

فیلم لاتاری به تهیه کنندگی سید محمود رضوی، نویسندگی مشترک ابراهیم امینی و محمد حسین مهدویان و به کارگردانی محمدحسین مهدویان، در ژانر اجتماع – درام و در فضای حماسی و تلخ ساخته شده است.

این فیلم در کشورهای ایران، قطر و امارات در سال ۱۳۹۶ فیلمبرداری و ساخته شد. پس از اکران فیلم لاتاری در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر این فیلم به عنوان پرمخاطب ترین فیلم جشنواره فجر معرفی شد، و با فروشی حدود ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اکنون به عنوان چهارمین فیلم پرفروش غیر کمدی سینمای ایران می باشد. لاتاری پس از پخش در صفحات نمایش خانگی نیز به عنوان پرفروش ترین فیلم نمایش خانگی در سال ۹۷ شناخته شد.

دانلود فیلم ایرانی لاتاری

دانلود فیلم ایرانی لاتاری

خلاصه این فیلم:

امیرعلی و نوشین دو جوان عاشق هستند، که علی رغم این که خانواده آنها با ازدواجشان مخالف هستند درصدد ازدواج با هم می باشند. آنها آرزوی برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا را دارند. نوشین برای کار به دبی می رود. این کار را یکی از دوستان پدرش برای او پیدا کرده بود. امیر علی بعد از مدتی خبر خودکشی نوشین را می شنود. او برای این که دلیل این خودکشی بفهمد به دبی سفر می کند، و متوجه می شود نوشین گرفتار باند قاچاق جنسی شده بود….

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *