لاله

فیلم لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد که با قلم جلیل عرفان منش به رشته تحریر درآمده است داستان لاله صدیق قهرمان ایرانی در اتومبیل رانی است....

دانلود فیلم ایرانی لاله با کیفیت HD

دانلود فیلم ” لاله” با لینک مستقیم و رایگان

لینک دانلود بعد از پخش در صفحات نمایش خانگی اضافه خواهد شد

 

اخبار و حاشیه های فیلم سینمایی لاله:

فیلم لاله به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و تهیه کنندگی پروانه پرتو از فیلم هایی که برای اکران نوروز 1399 انتخاب شده است. فیلمنامه آن را که آقای جلیل عرفان منش به رشته تحریر درآورده است داستان لاله صدیق قهرمان اتومبیل رانی ایران است.

دانلود رایگان فیلم لاله

دانلود رایگان فیلم لاله

سرمایه گذاز ایفن فیلم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی می باشد که بنا به اخبار منتشر شده حدود 5 میلیارد تومن صرف ساخت این فیلم کرده است. این هزینه را چندسال آنها برای تهیه مستند می باشد. آنها در پاسخ به این سوال که علت این هزینه هنگفت چیست؟ می گویند چنین هزینه ای در مقایسه با هزینه های جهانی ناچیز به شمار می آید، وآقای نیک نژاد که سالها در سینمای آمریکا فعالیت داشته قرار است بودجه و امکانات خارج از کشور را وارد سینمای ایران کند.

پس از این انتقادات کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز به میان آمد و به رئیس سازمان سیمایی و رئیس فرهنگ ارشاد اعلام کردند که ساخت چنین فیلمی از اولویت سینمای ایران نیست.

فیلمنامه این اثر را نیز در ابتدا یک فیلمنامه نویس آمریکایی نوشته بود. بدلیل اینکه فیلمنامه آن درباره لیلا صدیق یک قهرمان ایرانی بود اعتراضاتی نسبت به آن پدید آمد و گفته ضد که مغایر با فرهنگ اسلامی نوشته شده است. به همین دلیل جلیل عرفان منش همراه با یک گروه فیلمنامه نویس اقدام به اصلاح و بازنویسی آن نمودند.

برای اجرای نقش لیلا در این فیلم ابتدا بهاره کیان افشارمعرفی شد.، ولی ایشان به زبان انگلیسی مسلط نبودند.

آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه های اجرای این نقش بودند.

ولی در پایان با بازیگری سارا امیری بعنوان این نقش موافقت شد.

 

عوامل این فیلم:

کارگردان: اسدالله نیک نژاد

تهیه کننده: پروانه پرتو

نویسنده: جلیل عرفان منش

فیلمبرادر: تورج منصوری

 

 

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Mahyar
    0

    خخخخخخخخخ از آنجلینا جولی به سارا امیری رسیدیم ! =)))