لامینور

لامینور : این فیلم داستان زندگی دختری را نشان می دهد که نوازنده ی موسیقی است. اسم فیلم بر اساس اولین آکورد و گام ساز گیتار گرفته شده است و گامی است که نوازندگان تازه کار آن را یاد می گیرند.

دانلود فیلم ایرانی لامینور با لینک مستقیم 

دانلود فیلم لامینور با کیفیت عالی 

اطلاعاتی درباره فیلم: 

لامینور به کارگردانی داریوش مهرجویی در سال 1398 ساخته شده است. تهیه کنندگی این فیلم به عهده رضا درمیشیان و کار فیلمنامه نویسی آن توسط داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر انجام شده است.

داریوش مهرجویی که پس از ساخت فیلم اشباح به مدت 6 سال از فیلمسازی فاصله گرفته بود اکنون با فیلمی با هنرمندی علی نصیریان و عزت الله رمضانی فر فیلمسازی را از سر گرفته است. طراح گریم این فیلم لامینور نیز عبدالله اسکندری است. او پیش از این فیلم در سایر فیلم های داریوش مهرجویی مانند هامون، درخت گلابی، پری، دختر دایی گمشده و بانو به عنوان طراح گریم همکاری داشته است.

دانلود فیلم لامینور با لینک مستقیم

دانلود فیلم لامینور با لینک مستقیم

پردیس احمدیه و سیامک انصاری از دیگر بازیگران این فیلم هستند که در کنار علی نصریان به ایفای نقش می پردازند. پردیس احمدیه به عنوان بازیگر زن نقش اول فیلم لامینور نقش آفرینی می کند. علی مصفا، مهرداد صدیقیان و کاوه آفاق نیز از دیگر بازیگران ساخته ی داریوش مهرجویی هستند.

عوامل ساخت فیلم:

  • کارگردان: داریوش مهرجویی
  • فیلمنامه نویسان: داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر
  • تهیه کننده: رضا درمیشیان
  • فیلمبردار: بهرام بدخشانی
  • تدوین: هایده صفی یاری
  • بازیگران: علی نصیریان ، عزت الله رمضانی فر ، سیامک انصاری، پردیس احمدیه ، مهرداد صدیقیان ، کاوه آفاق ، امرالله صابری ، بهناز جعفری ، رضا داوود نژاد ، دنیا زاهدی ، بیتا فرهی ، فریماه فرجامی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *