لعنتی خنده دار

لعنتی خنده دار , سیا که شغل قبلی اش که دلال کلیه و دارو هایی کم یاب بود را برای زندگی اش کم در آمد میبند و تصمیم میگیرد وارد شغل حرفه ای تری شود اینبار قلب ....

دانلود فیلم لعنتی خنده دار با کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی لعنتی خنده دار با پخش آنلاین، لینک مستقیم و رایگان

لینک دانلود فیلم با 4 کیفیت افزوده شد

 

توضیحاتی درباه فیلم سینمایی:

فیلمی کمدی , اجتماعی تازه ترین ساخته طنز سینما ایران هم اکنون از نمایش خانگی به پیش فروش رسیده است این اثر به کارگردانی و تهیه کنندگی کمدی ساز محبوب بیژن شیرمرز ساخته شده است که آثار طنز زیادی را در قالب سینمایی و سریالی به نمایشگرها معرفی کرده است و اکثر آن ها نیز مورد استقبال قابل قبولی از سوی مخاطبین و منتقدین قرار گرفته است .

این سینمایی مضمونی اجتماعی دارد و مشکلات یک فردا پر مشغله را در قالب طنز به تصویر میکشاند که شامل سختی های پول در آوردن برای یک جوان است که تازه وارد اجتماع شده  و وقتیم هم که جا افتاده است احساس میکند که باید بیشتر پول در بیاورد پس دست به کارهایی میزند که شاید به صلاحش نباشد.

علاوه بر داستانی که از این فیلم منتشر شده نام بازیگرهایی به چشم می آید که به نوعی یک اسطوره در صنعت طنز ایران محسوب می شوند ستارگانی که در صدرشان نام احمد پور مخبر دیده می شود.

قبل از انتشار فیلم محبوب مطرب میتوانید خود را با یک کمدی دیگر سرگرم کنید طنزی که شاید حتی برای شما بهتر از رکوردار سینما باشد.

دانلود فیلم لعنتی خنده دار کیفیت HD

دانلود فیلم لعنتی خنده دار کیفیت HD

به طور کلی در این ساخته بازیگران زیادی به عنوان شخصیت های اصلی بازی کرده اند که از جمله آن ها میتوان به شهرام قائدی , محمود جعفری ,ثریا قاسمی,سمانه پاکدل ,فرحناز منافی ظاهر ,آتش تقی پور ,احمد پورمخیر,کامران فیوضات و فرزانه سادات سید امیری اشاره کرد.

عوامل این فیلم:

تهیه کننده و کارگردان: بیژن شیرمرز

نویسنده : جمشید بیژن شیرمرز

فیلم بردار : دلاور دوستانیان

تدوین : جهان آذری

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *