ماجراهای خانه ما

ماجراهای خانه ما , داستان درباره یک دختر نوجوان و باهوش می باشد که پس از این که پدرش شغلش را از دست می دهد سعی دارد با مادرش یک خانه شبانه روزی را اداره کند....

دانلود فیلم Kit Kittredge An American Girl 2008 با دوبله فارسی

دانلود فیلم خارجی ماجراهای خانه ما با دوبله فارسی و کیفیت عالی

لینک های دانلود نسخه کامل با کیفیت Bluray قرار گرفت

 

توضیحات کامل فیلم :

یک درام جذاب و آرامش بخش که محصول سال 2008 آمریکا می باشد و به کارگردانی Patricia Rozema و تهیه کنندگی Ellen L. Brothers ساخته شده است فیلمنامه نویس این اثر نیز Ann Peacock بوده است این عوامل توانستند فیلمی که به ندرت غافلگیری به عمل می آورد را بسازند.

همانطور که گفته شده این سینمایی توانست فراتر از انتظاراتت پیش برود و پس از گذشت سال های زیاد کماکان حتی از برخی کشور ها نیز به زبان محلی پخش می شود و هر ساله تعداد بسیاری زیادی به علاقه مندان به درام خانوادگی افزوده میشود و این مورد حتی به گفته عوامل آن تقریبا غیر قابل پیش بینی بود.

نکته جالب راجب این فیلم این است که آن اقتنباسی از یک نمایش تئاتر معروف به نام دختران آمریکایی می باشد که از آن سریال ها و فیلم های زیادی ساخته شده است اما این سینمایی اولین فیلم مربوط به این نمایشنامه می باشد که حسابی موفق نیز ظاهر شد عنوان های درام زیاد ساخته شده است که میتواند به شما آرامش بدهد فیلم هایی نظیر ( دانلود فیلم  آگهی ترحیم ) که به تازگی نیز از شبکه یک سیما پخش شده است.

دانلود فیلم Kit Kittredge: An American Girl 2008 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Kit Kittredge: An American Girl 2008 با دوبله فارسی

داستان فیلم درباره دختری جوان به نام کیت می باشد که وقتی پدرش شغل خودش را از دست می دهد دچار افسردگی می شود این افسردگی موجب می شود که مادرش به فکر باز کردن یک خانه شبانه روزی بیفتد کیت تصمیم میگیرد که به مادرش در اداره انجا کمک کند.

 

********************

دانلود فیلم ماجراهای خانه ما با دوبله فارسی

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *