ماجرای نیمروز 2 : رد خون

ماجرای نیمروز 2 : رد خون: داستان سری دوم این سینمایی ادامه سری اول آن را پوشش می دهد و دوران سخت تری را از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مشکلاتش با گروهک های ضده مسلمان و اسلام را به تصویر می کشاند و ماجرای سری اول را کامل خواهد کرد...

دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز 2 : رد خون با لینک مستقیم

لینک های دانلود فیلم اضافه خواهند شد

اخبار جدید فیلم اضافه شد

 

اخبار ساخت و توضیحات فیلم :

رد خون ادامه ماجرای نیمروز با عنوانی جذاب که به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی از سال 1397 ساخت آن آغاز شده است و بعد از تقریبا یک سال به پایان رسید و در آخرین مراحل اکران به سر می برد و قرار است بزودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود و فروش آن آغاز شود.

محمدحسین مهدویان که عنوان کرده بود که استقبال چشم گیری از سری اول این سینمایی شده است و سازندگان این فیلم را بیشتر موجاب کرده که ادامه آن را بسازند هرچند که مهدویان اشاره کرد از اول هم برنامه همین بوده که این فیلم در دو سری پخش شود و بعد از تولید سری اول فیلنامه ادامه آن در حال آماده شدن بوده است.

در چند سال اخیر سینما به ندرت دیده ایم که فیلم هایی که دارای دو سری هستند کیفیت ساخت خود را در دومین سری خود حفظ کنند و بتوانند موفقیت اولیه خود را بیشتر کنند چرا که آن ها از همان اول فیلم خود را فقط برای یک سری می سازند و وقتی از آن استقبال زیادی می شود به یک بار و بدون برنامه قبلی میخواهند تحت هر شرایطی ادامه فیلم خود را بسازند .و شاید همین دلایل و کار ها موجب شده که بسیاری از آثار اینچنینی نتوانند موفقیت خود را کامل کنند.

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 : رد خون با لینک مستقیم

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 : رد خون با لینک مستقیم

این سینمایی توانست در مدت زمان اکران نظر بسیاری از منتقدین به خود جلب کند و مخاطبین زیادی را تحت تاثیر قرار دهد و ثابت کرد که برنامه ریزی برای ساختن ادامه یک فیلم چه قدر میتواند سری جدید آن را حتی بهتر از قبلی به نمایش در بیارد.این فیلم جوایز بی شماری را نیز در جشنواره ها بدست آورده است.

پیش از مدت ها انتظار بالاخره شاهد پخش یکی از جوایز ترین آثار سینمای ایران هستیم این فیلم که مدت ها درحال اکران در جشنواره های مختلف نیز بود بدون اکران عمومی بنابه مشکلات قرنطینه و جلوگیری از شیوع بیماری مستقیما توسط شبکه نمایش خانگی منتشر شده و هم اکنون نسخه پیش فروش آن آماده دریافت می باشد.

*************************************************************

دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 : رد خون کیفیت HD

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

کلمه عبور برای کاربرانی که نسخه پیش فروش را تهیه کردند

ZUQQ9PUZY3Z4T5UE

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *