معکوس

معکوس: عنوان جدید ترین اثر پولاد کیمیایی است که به تازگی تولید آن به پایان رسیده و در صف اکران و پخش قرار دارد موضوع فیلم درباره یک پسر و رفیقش است که در تعمیر گاه سیار کار میکنند و ماشین های قدیمی را تعمیر میکنند یکی از آن ها دچار مشکلات روانی است و سوال های عجیبی در ذهنش دارد...

دانلود فیلم ایرانی معکوس با لینک مستقیم و حجم کم

لینک های نسخه پیش فروش فیلم قرار گرفت

اسامی بازیگران افزوده شد

 

اخبار ساخت و توضیحات فیلم :

این سینمایی جدید ترین عنوان از آثار پولاد کیمیایی به عنوان کارگردان است که تهیه کنندگی آن را نیز پدر وی مسعود کیمیایی عهده دار شده است و به تازگی ساخت آن به پایان رسیده است و بزودی به اکران و پخش عمومی خواهد رسید.

پولاد کیمیایی را بیشتر بازی در آثار پدرش خواهید شناخت وی که اولین هنرنمایی خود را در عرصه سینما با بازی در فیلم سرب مسعود کیمیایی شروع کرده بود در ادامه نیز به عنوان نقش دوم در فیلم ها و سریال های مسعود کیمیایی بازی کرد و همین روند را تا الان ادامه داده است با این تفاوت که حال او کارگردان و نویسنده اولین سازه اش خواهد بود که پدرش اینبار به عنوان تهیه کننده در کنار خودش میبیند و همکاری پدر و پسر همچنان ادامه دارد.

آيآ این فیلم می تواند مخاطبین را جذب کند؟

شاید وقتی گفتیم پدر و پسر همکاری طولانی ای داشته اند طبیعی است که گمان کنید پولاد کیمیایی قادر نخواهد بود فیلمی قابل قبول را روانه سینما کند درست است که وی در فیلم های پدرش بازی کرده است اما تجارب بسیاری دیگر نیز در آثار سایر سازنده ها دارد و کم کم تبدیل به یک بازیگر مطرح شده است .پس باید از اولین ساخته وی به عنوان کارگردان و نویسنده انتظارات نسبتا بالایی داشت با توجه به این که در خانواده ای کاملا هنری به دنیا آمده است بیشتر باید موفقیت این فیلم چشم داشت.

دانلود فیلم معکوس با لینک مستقیم

دانلود فیلم معکوس با لینک مستقیم

بد نیست بدانید در ابتدای ساخت قرار بود امین حیایی بازیگر محبوب سینما به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کند اما وی به علت آسیب دیدگی پای خود در پشت صحنه فیلم درخونگاه از حضور در این فیلم انصراف داد تا جایگزینش یکی دیگر از بازیگران مطرح به نام بابک حمیدیان شود.

**********************************

دانلود رایگان فیلم معکوس با ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

عوامل ساخت فیلم:

کارگردان و نویسنده: پولاد کیمیایی -تهیه کننده : مسعود کیمیایی- فیلمبرداری : تورج منصوری، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم : محمد قومی، طراح صحنه و لباس : بابک کریمی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *