مغزهای کوچک زنگ زده

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده داستان زندگی افراد ضعیف جامعه از لحاظ اقتصادی را به تصویر می کشد و فیلم در یک آبادی می گذرد که همه جمیعیت آن را این افراد فقیر تشکیل می ده و مشکلات این قشر و فشارهای جامعه بر آنها را بیان می کند....

دانلود فیلم ایرانی مغزهای کوچک زنگ زده با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی با لینک مستقیم

نسخه کامل فیلم همراه با سه کیفیت اضافه شد

 

درباره این فیلم بدانید:

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی به سبک درام گانگستری و جنایی تولید شده است. این فیلم، فیلمی اجتماعی، تلخ و اکشن می باشد.

یکی از منتقدان آمریکایی نشریه هالیوودریپورتر این فیلم را مهیج ترین ژانر در جشنواره فیلم فجر دانست و  هومن سیدی را استعداد نوظهور سینمای ایران. ایشان معتقد بود که فیلم مغزهای کوچک زنگ زده در عرصه بین المللی نیز می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.این فیلم با فروشی بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان یکی از پرفروش ترین فیلمهای ایرانی است.

فیلم مغزهای کوچک زنگ زده برنده ۴ جایزه و نامزد ۱۱ جایزه از جشنواره فیلم فجر می باشد. جایزه های برنده شده در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر عبارتند از: سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین فیلم از نگاه هنر و تجربه، بهترین فیلمنامه و بهترین صداگذار است. این فیلم همچنین در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برنده جایزه تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد ۱۳ جایزه دیگرشد.

دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود رایگان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

این فیلم یک آبادی را به تصویر می کشد که در آن فقط افراد فقیر، آشغال جمع کن ها و کسانی که از لحاظ مالی در مضیقه و گرفتار فشارهای مالی هستند زندگی می‌کنند. این منطقه نزدیک البرز و زندان قزل حصار است. یک پدر و مادر به همراه فرزندانشان که شکور، شاهین، شهره و شهروز نام دارند از اهالی این آبادی می‌باشند. مشکلات و فشارهای جامعه، مواد مخدر و مشکلاتی که این خانواده و سایر قشرهای ضعیف با آنها درگیر هستند به تصویر کشیده می شود.

*************************************

دانلود فیلم مغز های کوچک زنگ زده  به صورت قانونی با ترافیک نیم بها

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *