مغز استخوان

فیلم مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی داستان زنی است که برای نجات فرزندش به انجام کارهایی نامتعارف دست می زند.... آقای قربانی می گوید دغدغه اصلی من برای تهیه یک فیلم فیلمنامه ی خوب بود که پیدا شد.

دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی “مغز استخوان”،  رایگان و پخش آنلاین

لینک دانلود بعد از اکران اضافه شد

 

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم مغز استخوان به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر می رود. تهیه‌کننده این اثر حسین پورمحمدی، کارگردان حمیدرضا قربانی و نویسنده علی زرنگار می باشد که مراحل فیلمبرداری خود را به پایان رسانده و در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد.  داستان این فیلم قصه مادری است که برای نجات فرزندش باید کاری غیر متعارف انجام دهد. آقای حمیدرضا قربانی گفت من پیشنهادات زیادی داشتم و به افراد متفاوتی هم پیشنهاد کار دادم ولی دغدغه اصلی من یک فیلمنامه خوب بود. تاکنون این فیلم مورد تایید افرادی که این فیلم را دیده اند بوده است اما من منتظر بازخورد این فیلم از دیدگاه مخاطبان هستم. از بازیگران این فیلم پریناز ایزدیار، جواد عزتی ، نوید پورفرج، بابک حمیدیان، بهروز شعیبی تا به حال معرفی شده اند. از نوع داستان و خلاصه این فیلم انتظار فیلمی جذاب و دیدنی را آقای حمیدرضا قربانی داریم. منتظر پخش این فیلم باشیید تا به محض پخش لینک دانلود را در همین صفحه برایتان قرار دهیم.

حضور در خیابان چهل و یکم آخرین فیلم حمیدرضا قربانی بود که در سی و در سی وچهارمین جشونواره فیلم فجر حضور یافت و بهترین فیلم اول بخش «نگاه نو» شد. قبل از این نیز آقای قربانی فیلم های سه ماهی و همسفران درباره‌ الی را در کارنامه خود ثبت نموده بود.

دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت HD

دانلود فیلم مغز استخوان با کیفیت HD

عوامل این فیلم:

تهیه‌کننده: حسین پورمحمدی

کارگردان حمیدرضا قربانی

نویسنده علی زرنگار

بازیگران: پریناز ایزدیار، جواد عزتی ، نوید پورفرج، بابک حمیدیان، بهروز شعیبی

نظرات و نقدها 1

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • صباح داودی
    0

    عالیه