موافقت اصولی

از فیلم موافقت اصولی هنوز داستانی در دسترس نمی باشد. به محض انتشار هر گونه خبر و یا دریافت خلاصه ای از فیلمنامه آن را در سایت هیوا مووی جهت اطلاع شما مخاطبین گرامی قرار خواهیم داد. با هیوا مووی همراه باشید...

دانلود فیلم موافقت اصولی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم ایرانی موافقت اصولی رایگان و با حجم کم

لینک دانلود پس از نمایش بر روی  صفحات خانگی اضافه خواهد شد

توضیحاتی درباره این فیلم سینمایی:

فیلم موافقت اصولی به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی سید ضیاء هاشمی توانست مجوز ساخت خود را دریافت کند. پیش بینی می شود این فیلم که به تازگی موفق به اخذ ساخت و تولید شده کار خود را بزودی شروع نماید و در سال 1399 جلوی دیدگان بینندگان خود ظاهر شود. داستانی از این فیلم برای انتشار هنوز موجود نمی باشد از اینر به معرفی کارگردان و تهیه کننده این اثر می پردازیم تا با کارهای ایشان آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

دانلود رایگان فیلم موافقت اصولی

دانلود رایگان فیلم موافقت اصولی

سید ضیاء هاشمی تهیه کننده می باشد که تهیه فیلم های امیر ، عروس ، روز فرشته و شوکران را انجام داده اند. امیر پورکیان که کارگردانی این فیلم را یر عهده دارند نیز قبلا فیلم های ناکوک ، ممنوعه و آینده را کارگردانی نموده اند و تهیه کنندگی فیلم های دریا و ماهی پرنده و خنده های آتوسا را نیز بر عهده داشته اند. معروف ترین اثرهای آقای امیر پورکیان فیلم ناکوک که توانست در سال 95 در فستیوال های دوبان آفریقای جنوبی و کاران روسیه شرکت کند و فیلم دریا و ماهی پرنده که جایزه بهترین فیلم فجر جشنواره کودک و نوجوان همدان و بهترین فیلم موندنس آمریکا و بهترین فیلم منتقدین مسکو را دریافت کند می باشد.

 

عوامل این فیلم:

تهیه کننده: سید ضیاء هاشمی

کارگردان و نویسنده: امیر پورکیان

بازیگران: مشخص نمی باشد

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *