مگرالن

این سینمایی متفاوت بیانگر زندگی یک خانواده با آرامش است که در قبرستان ماشین ها زندگی می کنند و با بد خوبش آنجا ساخته اند و زندگی آرامی برای خود درست کرده اند محور اصلی داستان ماجرای برادر و خواهر کوچک تر این خانواده را نشان می دهد زمانی که برای خود همان جا یک ماشین می سازند و سرشان را به همان گرم می کنند اما این بین مشکلاتی به وجود می آید که نظم و آرامش خانواده به هم میخورد ...

دانلود فیلم مگرالن با لینک مستقیم و کیفیت عالی

اخبار اکران فیلم اضافه شد

آخرین وضعیت فیلم مشخص شد

اخبار ساخت و اکران دانلود فیلم ایرانی مگرالن :

یک سینمایی متفاوت و جذاب دیگر مگرالن اولین فیلم مریم زارعی که تهیه کنندگی و کارگردانی آن را خود بر عهده داشته است و به عنوان اولین سازه اش پا به جشنواره بین المللی گذاشت و رقابت خود را در دانوب آبی آغاز کرد.

این سینمایی هم اکنون در حال اکران است کارگردان این اثر زارعی دانش آموخته تئاتر از دانشگاه سوره و دانشگاه آلبرتا کانادا است و دارای تجربه های گوناگونی در طراحی تئاتر در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی است و شاید همین امر موجب شده که اولین فیلمش این گونه مسیر موفقیت را در بر گیرد و همزمان با اکران رقابتی جذاب را در پیش گیرد جشنواره بین المللی دانوب آبی با برای حمایت از فیلم سازان و استعداد جوان همچون مریم زارعی فعالیت می کند و در کشورهای مجارستان و اتریش برگذار می شود.

چرا باید فیلم مگرالن را ببینیم؟!

نیازی به گفتن نیست که این سینمایی از همان ابتدا توجه بسیاری از مخاطبین و علاقه مندان و به ویژه منتقدین را به خود جلب کرده است و با معرفی استعداد های جوان به عنوان سازنده و همچنین بازیگرانی متفاوت توانسته زمینه ساز موفقیت زیادی باشد و در این چند روز که در حال اکران می باشد استقبال قابل توجه ای را نیز داشته است. داستان جذاب این فیلم میتواند دلیل دیگری برای موجاب شدن به دیدن آن باشد .این سینمایی حول محور برادر و خواهر کوچک تر یک خانواده آرام است که در قبرستان ماشین ها زندگی میکنند.

بردار بزرگ تر میخواهد این محل زندگی غمناک را برای خواهر کوچک ترش جوره دیگری به تصویر بکشاند و همراه وی یک ماشین جالب می سازد این دو روز ها را با همین ماشین سپری می کنند اما اتفاقاتی که در این بین رخ می دهد مشکلاتی را سره راه آن می گذارد.

دانلود فیلم مگرالن بدون سانسور

دانلود فیلم مگرالن بدون سانسور

عوامل فیلم سینمایی :

کارگردان و تهیه کننده : مریم زارعی – نویسنده :پیام سعیدی – دستیار کارگردان: حامد عزیزی، طراح صحنه و لباس: آرام موسوی – مدیر تولید: امیر مرسلی – طراح گریم: سینا کلانی – مدیر رسانه ای: باران بن یاسین – اهنگساز: فرهاد خسروی

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *