نسترن های وحشی

نسترن های وحشی , این فیلم ماجرای فداکاری معلم ها را در همه زمینه های زندگی چه در مدرسه چه در اجتماع به تصویر می کشاند....

دانلود فیلم نسترن های وحشی با لینک مستقیم

دانلود فیلم نسترن های وحشی با کیفیت بالا و نسخه حجم کم

لینک دانلود فروش فیلم قرار گرفت

اخبار ساخت فیلم :

روز های کم کار مردم به دلیل قرنطینه و شلوغ برای نمایش خانگی که برای هرچه بهتر شدن اوضاع عموم در تلاش است با انتشار فیلم هایی قسمتی از سرگرمی کاربران باشد و همچنین سینما دوستان این عنوان نیز به تازگی از نمایش خانگی پخش شده است که محصول سال 1395 و 1396 می باشد که به بنا به دلایلی دیر تر به اکران رسید و در نتیجه موجب دیرتر پخش شدن آن شد.

عوامل این ساخته اگه دیر اکران شدن آن گله مند بودند هنوز خود حتی علت دیرکرد در ان را نفهمیده اند اما ظاهرا شلوغی اکران ها یکی از این دلایل می باشد ما همواره شاهد دیر اکران آثار زیادی بوده ایم که محبوب ترین آن ها میتوان به سینمایی جنجالی  ( دانلود فیلم خانه پدری ) اشاره کرد که هنوز هم پخش آن در حاله ای از ابهام قرار دارد و سینما ایران کماکان با این مشکلات دست و پنجه گرم میکند.

دانلود رایگان فیلم نسترن های وحشی

دانلود رایگان فیلم نسترن های وحشی

داستانی اجتماعی از روایت زندگی یک معلم که در تلاش است که با انجام کارهایی سخت مانع از تعطیل شدن یک مدرسه بشود تا بچه های آن مدرسه بتوانند با آسودگی در آن درس بخواهنند و تحصیل کنند اما مشکلات زیادی بر سر راه این معلم قرار میگرد برای رسیدن به چیزی که میخواهد باید فداکاری هایی کند و او میخواهد تمام تلاشش را انجام دهد تا به هدفش برسد.

*************************************************************

دانلود فیلم ایرانی نسترن های وحشی با کیفیت بالا 

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_


دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت Bluray

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

نظرات و نقدها 0

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *